Här väcktes jag av hunden, som äter massa äpplen och plommon dagtid...han behövde ut och snarkar nu skönt, men jag har inte somnat om än .Jag är tydligen inne i en vakna på natten-period igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här väcktes jag av hunden, som äter massa äpplen och plommon dagtid...han behövde ut och snarkar nu skönt, men jag har inte somnat om än .Jag är tydligen inne i en vakna på natten-period igen.
Jag trivs totalt sett, men vill inte jobba på samma sätt resten av livet och nu råkade jag få syn på en annons från ett företag inom en annan branch som jag är väldigt nyfiken på. Kommer absolut inte ta "vad som helst", men dyker det upp ett möjligt jobb som verkar mer spännande än nuvarande så kommer jag iaf sökaTröttnat på ditt nuvarande jobb? Trodde du trivdes som fisken i vattnet!
Det är TVÅ grader "varmt" här idag - jag drog på mig MÖSSA när jag gick ut för en stund sedan ....
Det är TVÅ grader "varmt" här idag - jag drog på mig MÖSSA när jag gick ut för en stund sedan ....
I dag började de skörda majsen har i närheten ... da vet vi att sommaren snart ar slut. Den har veckan har vi dock temperaturer upp till 39*- 40*C sa riktigt slut ar det inte ännu. Har uppe i Pacific Nord Vast ar dock September vandpunkten for sensommar/host.
Nu har det inte regnat sedan i Maj och vi förväntar oss en början pa regn i mitten-slutet av September.
Just nu plojer bönderna överallt runt omkring oss och det dammar något alldeles förskräckligt. Kanske inte sa konstigt nar det inte regnat pa over 3 månader. Nu börjar bönderna häromkring sa nästa ars skörd pa sina falt (de som inte kommer tillbaka samma som i ar alltså). Pa det viset har de växt 3-4 dm tills det börjar bli varmt igen i Mars nästa ar.
Det finns två traktorer som plojer i detta dammoln.
Visa bifogad fil 56580