Skrattade som tusan igår när jag var på värdinnemöte igår och två stycken som rider tillsammans berättade om en kul grej, när ridläraren hade berättat om lösdriften som byggs.
De hade precis pratat lite om sex, varpå ridläraren (som ej hört va de sagt till varandra) säger att de byggt en ligghall för sex.
Jag dog av garv, så himla roligt sammanträffande. Påminde lite om när jag frågade hur många spolar vi hade kvar att lasta och truckföraren säger "vi ska ha sex...." (redan där började jag garva innan fortsättningen kom "...spolar kvar" å sen när truckföraren undrar varför jag skrattar å jag upprepar skrattade "vi ska ha sex..." kom svaret "nej det hinner vi inte med".
Hahaha! Påminner om när jag var timvikarie och jobbade på flera htj-enheter och på ena hade vi då en dam, 90+ som var sååå härlig och levnadsglad, såg dock typ inget så hade mycket insatser, varav då två kvällsbesök; ett runt 18 och ett 20/20.30. En dag skulle hon tacka nej till första kvällsbesöket men sa istället "jag behöver ingen sexhjälp" och jösses vad jag fick bita mig i läppen just då .