Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagen flyter på bra. Har lyckats kryssa av fyra punkter på min lista, alla kopplade till bank eller ekonomi vilket jag helst inte tar med i tång just nu.. Har bara en bankrelaterad uppgift kvar, avsluta mitt konto på ICA vilket jag inte fått tummen ur att fixa på ett halvår.
Sen tänkte jag fortsätta eftermiddagen med att vara lite mer studieinriktad, ladda ned och sortera kurslitteratur, uppdatera schema och annat bös!
 
Herregud vad min häst var på hugget idag :rofl: Hon låg på som bara den, nåt annat än full fart framåt existerade inte i hennes värld idag :rofl:
Jag brukar lite skämtsamt kalla henne för min fullblods-travarkorsning, och idag kändes hon verkligen som en sån :D Lät henne få fri fart upp för en låååång backe, tänkte att hon skulle få ur sig det värsta då, men nä :D

Det är kul att tänka tillbaka på när jag precis skaffat henne, då trodde jag ALDRIG att vi skulle vara ute och rejsa såhär och att jag skulle känna mig 100% trygg med henne :heart
 
Sist på bollen då! GRATTIS @athena_arabians 🍾🍾🍾🌹🌹🌹
1598879514495.webp
 
Utvecklingssamtal avklarat med i princip enbart beröm. (Det är den lilla detaljen med att vara tyst. Inte varje lektion är en one-girl-show :p )
Det går bra i alla ämnen och hon är dessutom utvald att få gå i en särskild grupp med mer utmaningar. Det kommer hon gilla så det är kul :)
 
Efter jobbet som jag slutade 10.45 (känner mig liite seg efter 4 dagar i rad fast det är halvtid så det ska bli skönt med ledig dag imorgon :) ) var jag förbi vc (träffa kuratorn som håller i KBT) och. Hm. På hemvägen "råkade" jag köpa en stor mjukglass på kokosbollsfabriken; "måste" ju det på sommarens sista dag :D :d. Har tagit det mest lugnt här hemma, förbrett middan lite och ska strax hämta upp en stallkompis och åka till stallet :).
 
Skrattade som tusan igår när jag var på värdinnemöte igår och två stycken som rider tillsammans berättade om en kul grej, när ridläraren hade berättat om lösdriften som byggs.
De hade precis pratat lite om sex, varpå ridläraren (som ej hört va de sagt till varandra) säger att de byggt en ligghall för sex. 😂😂😂

Jag dog av garv, så himla roligt sammanträffande. Påminde lite om när jag frågade hur många spolar vi hade kvar att lasta och truckföraren säger "vi ska ha sex...." (redan där började jag garva innan fortsättningen kom "...spolar kvar" å sen när truckföraren undrar varför jag skrattar å jag upprepar skrattade "vi ska ha sex..." kom svaret "nej det hinner vi inte med". 😂😂😂
 
Började jobba 1,5 timme tidigare än jag ska i morse så unnade mig att sluta lite tidigare för att röja ute på altanen efter allt kapande och sågande under helgen. Nu ligger jag på sängen och väntar på att potatisen ska ha kokat nog länge för att jag ska kunna börja steka korv. Taggad för att få klart lilla toan idag! Bara hoppas maken fått med sig de sista grejerna 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 212
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
40 041
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp