Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade tänkt vila pållan först för jag kände mig trötter framåt kvällen men stallet gav ju energi och det var ju så underbart ridväder att jag kände för att avsluta sommaren med en barbackaritt i skritt och lite galopp; urmysigt 😍. Sen fixade älsklingen varsin kantarellsmörgås 😋.
 
Dagens teater/föreställning var inte jättebra. Innehållet var bra, men som den var upplagd blev det bara jättejobbigt. Vädret var tack och lov fint, men andra saker gjorde att den generellt blev väldigt jobbig.

Imorse gjorde vi en labb på biologin, så det ska så klart skrivas en labbrapport för det. Jag har dock ingen aning när läraren förväntar sig att få in den. Är det orimligt om läraren förväntar sig att jag lämnar in imorgon i och med att nästa lektion är imorgon? Tänker att vi hade ju skola på dagen och föreställningen sent på kvällen. De flesta av oss kom hem runt 21.30 och vi utgår från det vanliga schemat imorgon, dvs sen kväll följt av tidig morgon. I så fall måste jag skriva labbrapporten inatt? :cautious:
 
Tror btw att jag måste gå under jorden ett tag. Har tydligen fastnat på övervakningskamera när jag gjort ett litet hyss på jobbet förra veckan. Min kollega sa att stämningen var en aning STEL och att den ansvariga som kom och pratade med chefen idag citat "troligen saknar all form av humor". Min chef är ju chill och tar det med ro men ändock. Moget Törnis, mkt moget..... :angel:
 
Stort grattis @athena_arabians 🥳🥳🥳🥳🥳


BE6AAEDA-0293-428F-9330-A0EE6475EC36.webp
 
Läggdags, mycket ångest, mest pga dagens matintag i kombination med att jag inte kunnat cykla till stallet nån gång (eftersom jag kom iväg för sent i morse och skulle ha med flera spånbalar på eftermiddagen) :down:
Så den självklara lösningen på det blir att äta mindre imorgon (och cykla till stallet). Jag vet att det inte "är så farligt" egentligen men det KÄNNS just SÅ farligt och dessutom är det massa annat som ska hända den här veckan så jag måste liksom fokusera på nåt jag kan kontrollera själv och som faktiskt kan reglera ångesten.
 
Ligger äntligen i sängen. Är helt brutalt mörbultad efter ridlektionen, och känner mig skönt urblåst.
Kall ända in i märgen. Det både ösregnade och tokblåste i dag.
Ska bli skönt att somna :)
 
Jag lyssnar på regnet, har precis ätit glass, börjat fila lite på en jobbansökan och funderar på att äta ännu mer glass. Det är svårt att söka jobb! Det kräver enorma mängder godsaker för min del :p


Tröttnat på ditt nuvarande jobb? Trodde du trivdes som fisken i vattnet!
 
Äntligen i säng. Har längtat sedan i morse då jag gick upp.
Lång arbetsdag igen. Mycket ovanligt som krånglade och försenade min jobbplanering för dagen. Jag som tänkt vara hemma tidigt idag. Tji fick jag.
Lunchlådan glömde jag bort att äta också så blir ett nytt försök imorgon ...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 212
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 435
· Visningar
40 212
Senast: dobbis
·
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp