Ja såvitt jag kommer ihåg men det är ganska länge sedan jag träffade flourtantenVar det stor skillnad mot den tandläkaren har?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja såvitt jag kommer ihåg men det är ganska länge sedan jag träffade flourtantenVar det stor skillnad mot den tandläkaren har?
Har till och med ett svagt minne av att jag och en kompis en gång försökte rymma och gömma oss från flourtantenVar det stor skillnad mot den tandläkaren har?
Fluortantens fluorskölj var inte smaksatt så den smakade typ ”sjukhus”.Var det stor skillnad mot den tandläkaren har?
Fluorlack. Det fick vi hos tandläkaren. Det smakade banan, gott.Menar du att ni fick sjölja flour i skolan? Det har inte jag råkat ut för. Däremot kom det någon som tog på något klet typ två gånger per år, kletet skulle tydligen vara bra för tänderna. Jag hade inget emot kletet egentligen, mer än att det smakade som en äcklig godis (jag gillar inte när det är sött)
Jag har vad jag kommer på aldrig fått flourlack hos tandläkarenFluorlack. Det fick vi hos tandläkaren. Det smakade banan, gott.
Senast jag var hos tandläkaren, förra våren, så fick jag fluorlack som smakade melon.
Det där är något som min mamma nämnt, och jag har aldrig upplevt detJajemen. Kom en "tant" ut i skolan hällde upp flour i små muggar som vi fick varsin vid skolbänken sen fick vi sitta och skölja och sen spotta ut
Yepp nu känner jag mig jääääääättegammal
Det där är något som min mamma nämnt, och jag har aldrig upplevt det
...
Ska jag säga hur gammal jag är?Snorunge....
Jag undrar om det finns kantareller att köpa i mataffären ännu.. Hittade ett recept som lät så himla smarrigt
Hoppas jag verkligen inte!
/Diabetikern som alla andra tanter har frysen full med egenplockade kantareller