Vad gör vi? Del CXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mathandling och gymmet avklarat. Nu ska jag gå hem från gymmet via en liten butik där jag hoppas göra fynd :)
Måste bara sluta svettas först :p

(Bilden skickades ursprungligen till 26-åringen men jag tycker att "öronen" blev skojiga :rofl: Ignorera gärna fransarna som får lida lite under semestern!)

IMG_20200901_130329.webp
 
Menar du att ni fick sjölja flour i skolan? Det har inte jag råkat ut för. Däremot kom det någon som tog på något klet typ två gånger per år, kletet skulle tydligen vara bra för tänderna. Jag hade inget emot kletet egentligen, mer än att det smakade som en äcklig godis (jag gillar inte när det är sött) :wtf:
Fluorlack. Det fick vi hos tandläkaren. Det smakade banan, gott. :D

Senast jag var hos tandläkaren, förra våren, så fick jag fluorlack som smakade melon.
 
Har suttit ute och solat, 18 grader och vindstilla :D så skönt att det fortfarande värmer! Nu ska jag vara duktig student och storhandla när Coop har medlemsrabatt :laugh:
 
Har ju yngsta dottern hemma pga att hon varit snorig. Vi tog en lunchpromenad med hund och hästar och hon red den yngsta islandshästen. Hon har blivit så duktig och verkligen blivit en ryttare nu det senaste! Hon kommer inte kunna rida shettisen jättelänge till pga minishettis och den äldsta islandshästen är absolut ingen barnhäst så snart står vi med en ridhäst för lite om intresset håller i sig 😅
Vi har pratat löst på detta innan om att vi behöver en fjärde häst snart men nu får vi nog börja tänka riktigt och jag älskar att maken inte har något alls emot det. Klart vi ska ha fyra hästar! En häst mer eller mindre kvittar väl, ungefär 😂 Jag har verkligen fått tag i rätt karl! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 218
Senast: Badger
·
Mat Jag och min syster ser varje dag till att vår gamla mor får middag. Oftast är det min syster som löser det (även om jag också ofta åker...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 742
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 548
Mat Den här kommer inte bli enkel, följande är personen som kommer allergisk mot: Råa morötter Alla nötter Jordnötter Grön paprika Alla...
2
Svar
38
· Visningar
2 238
Senast: moster_punk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp