Jag började på Balladen om sångfåglar och ormar igår, en prequel till Hungerspelen med Snow i huvudrollen. Har du läst den?Om du inte har läst Hungerspelen rekommenderar jag den med, inte alls fredlig men bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag började på Balladen om sångfåglar och ormar igår, en prequel till Hungerspelen med Snow i huvudrollen. Har du läst den?Om du inte har läst Hungerspelen rekommenderar jag den med, inte alls fredlig men bra
Nej, men får göra det när jag är klar med den här serien. Tack för tipset!Jag började på Balladen om sångfåglar och ormar igår, en prequel till Hungerspelen med Snow i huvudrollen. Har du läst den?
Det känns dock väldigt svårt att få en positiv bild av en tonårig Snow. Jag tänker bara rosor och blodNej, men får göra det när jag är klar med den här serien. Tack för tipset!
Det kan nog bli en liten svårighetDet känns dock väldigt svårt att få en positiv bild av en tonårig Snow. Jag tänker bara rosor och blod
Håll utkik efter färgen blå som återkommer i olika varianter!På tal om läsa. Ligger nu i schäslongen och läser Madame Bovary. Snacka om språklig detaljrikedom! ”ingen människa förmår någonsin uttrycka exakt vad som rör sig inom henne, utan använder det mänskliga ordet som en spräckt kastrull, på vilken hon trummar melodier som på sin höjd kan komma en björn att dansa, medan hon helst skulle vilja locka stjärnorna att gråta”. Skål på den ba!
Åh, herregud. Där hinner man ju glömma början av meningen långt innan man har kommit till slutet......På tal om läsa. Ligger nu i schäslongen och läser Madame Bovary. Snacka om språklig detaljrikedom! ”ingen människa förmår någonsin uttrycka exakt vad som rör sig inom henne, utan använder det mänskliga ordet som en spräckt kastrull, på vilken hon trummar melodier som på sin höjd kan komma en björn att dansa, medan hon helst skulle vilja locka stjärnorna att gråta”. Skål på den ba!