Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Verkar ha fått rätt plötsligt kontakteksem (?) under ögonen, lite på halsen. Sjukt irriterande och försöker fatta varför.

Mycket mer svett än vanligt då jag just börjat gymma mycket igen?
Hyaluronsyran jag använt ett par år men hade uppehåll från i 8 mån?
Snälla ansiktet, work with me.
 
Verkar ha fått rätt plötsligt kontakteksem (?) under ögonen, lite på halsen. Sjukt irriterande och försöker fatta varför.

Mycket mer svett än vanligt då jag just börjat gymma mycket igen?
Hyaluronsyran jag använt ett par år men hade uppehåll från i 8 mån?
Snälla ansiktet, work with me.

Kylan. Mina köldeksem brukar börja kring ögonen. Svett är heller inte bra när det gäller eksem.
 
Nu ska jag flytta tvätten till torktumlaren och sen slå in alla julklappar. Avskyr det sistnämnda :meh:
:eek:
Jag älskar att slå in julklappar och presenter :love: Nästa år får du skicka hit dom först för inslagning :angel:

Mitt problem är snarare att vi: 1. köper inte julklappar till de vuxna. 2. Vi köper oftast bara en present som är lite dyrare, till junioren. 3. Det finns ett kusinbarn som får en julklapp av oss. Summa sumarium det blir endast två!! julklappar till mig att slå in :arghh:
 
Hemma från helvetes förgård. Så mycket människor. Trodde ändå att det inte skulle vara så många idag. Men tjohoo vad jag bedrog mig. Handlat allt förutom, av alla saker, några skivor paté. Helt otroligt att charken på ICA Kvantum inte har någon grönpeppar eller viltpaté utan bara någon snordyr ankpaté. Jag vill alltså ha tre tunna skivor. Får ge mig ut på jakt.

Annars fattas det bara pepparkakor och lite annat. får köra en raid till Hemköp. Eller i värsta fall till Söderhallarna. Egentligen är jag ganska löjlig, men när något fattas så bara måste jag ha det. Dessutom kommer jag behöva äta sill i flera veckor eftersom de bara har sin i plastburkar och inte i disken så man kan välja hur mycket man vill ha. :arghh: Inget kul när man är ensam och vill ha 'allt' på julbordet och det slutar med att man äter julmat i en vecka efter.
 
Egentligen är jag ganska löjlig, men när något fattas så bara måste jag ha det. Dessutom kommer jag behöva äta sill i flera veckor eftersom de bara har sin i plastburkar och inte i disken så man kan välja hur mycket man vill ha. :arghh: Inget kul när man är ensam och vill ha 'allt' på julbordet och det slutar med att man äter julmat i en vecka efter.
Men hallå. Julmat SKA ätas i flera veckor, ända tills den börjar bli gammal
:D:D:D
 
Men hallå. Julmat SKA ätas i flera veckor, ända tills den börjar bli gammal
:D:D:D

Grejen är att jag ska bort på julafton till min bror, till min syster på annandagen och sedan är det nyår med sedvanlig kinesisk takeout så det blir inte många dagar kvar till att äta julmat. Suuuck. Jag har bara köpt några skivor julskinka och liknande, det är bara den förbaskade sillen. Laxen fryser jag, även om man egentligen inte ska göra det

Jag vill alltså ha mitt eget julbord med det jag gillar som jag äter i min underbara ensamhet med katten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 653
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 066
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
368
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp