Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åk och hjälp @Snowball montera ihop maskinJahapp. En hel timme tills A kommer hem från skolan. Jag är ju uttråkad redan!
Verkar ha fått rätt plötsligt kontakteksem (?) under ögonen, lite på halsen. Sjukt irriterande och försöker fatta varför.
Mycket mer svett än vanligt då jag just börjat gymma mycket igen?
Hyaluronsyran jag använt ett par år men hade uppehåll från i 8 mån?
Snälla ansiktet, work with me.
Åh, inte haft förutKylan. Mina köldeksem brukar börja kring ögonen. Svett är heller inte bra när det gäller eksem.
Nej, men jag kanske skulle skicka efter lite kefir... Tack för tipset!Har du något med snälla bakterier? Det är suveränt att få magen i balans med
Åh, inte haft förut
Så min blandning av kyla och svett är extra bra då?
Man får ta det goda med det onda, typ?Typ
Jag har i det avseendet tur faktiskt, jag har ju dragit på mig två olika typer av eksem (utöver köldeksem...) men jag har alltid svettats oerhört lite.
Ok, ska inte fråga. Men säg till när särbons kusins pappas tremännings syster ringer.Lyckades just hålla ett telefonsamtal med särbons kusins pappa kort Han är långrandig i vanliga fall och det blir inte bättre när han är full
Edit: Fråga inte varför han ringer mig. Det är en ännu långrandigare historia
Ok, ska inte fråga. Men säg till när särbons kusins pappas tremännings syster ringer.
Nu ska jag flytta tvätten till torktumlaren och sen slå in alla julklappar. Avskyr det sistnämnda
Men hallå. Julmat SKA ätas i flera veckor, ända tills den börjar bli gammalEgentligen är jag ganska löjlig, men när något fattas så bara måste jag ha det. Dessutom kommer jag behöva äta sill i flera veckor eftersom de bara har sin i plastburkar och inte i disken så man kan välja hur mycket man vill ha. Inget kul när man är ensam och vill ha 'allt' på julbordet och det slutar med att man äter julmat i en vecka efter.
Men hallå. Julmat SKA ätas i flera veckor, ända tills den börjar bli gammal