Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den gammal? Annars hemförsäkringen?Maken lyckades klämma sin mobil i bildörren. Halva skärmen sprack och blev böjd. Bara till att köpa en ny. Kul
Den är rätt gammal, för att vara en mobil.Är den gammal? Annars hemförsäkringen?
Jag låg och läste på buke igår innan jag skulle sova och fick tydligen någon slags inspiration av detta? För jag fick en tanke på om att använda ett äpple som kan stå stadigt (rätt vänd eller upp och ned) och sedan använda ett sånt där verktyg för att få ut mitten. Men istället sätta ett ljus i det.Jag gör ljus. Visa bifogad fil 81808
Rättare sagt, jag gör om gamla ljusstumpar till nya ljus.
Hej smålänning, hur går det för dig?
Jo tack bara bra.
Jag vet iallafall att hon inte förväntar sig det! De får hon till julklappImorgon fyller mamma år, och jag ser fram emot att ge henne hennes födelsedagspresent - fotoboken som jag gjorde med foton från en facebookgrupp av gatan/området där hon växte upp
Får se om jag lyckas somna ikväll
Nu är liten uppe och dricker! Förlåt om det lät dramatiskt, men jag blev så himla paff, han har verkligen aldrig ens varit lite deppig sedan första dagen han kom hit och så bara kaskadkräks han helt plötsligt.
Det är lätt att bli sådan tycker jag, jag är generellt lite övermammig och han är ju så himla liten. Tänker att det går inte så många vattendroppar för att den där lilla kroppen ska bli uttorkad och jättesjuk.Jag vet precis hur du känner dig. Megara kräktes upp sin frukost härom dagen och jag var på väg till vet, innan jag sansade mig. Gissar att hon ätit lite för snabbt eftersom det var hela bitar av blötmaten som kom upp. Tänkte att jag skulle avvakta lite innan jag åkte, hon fick ingenting på några timmar (fruktansvärt sur katt som käkade på allt som gick att gnaga på ), tiggde och bet mig. Sedan fick hon bara en yttepytte portion flera gånger och det var inte mer med det.
Vart köpte du skorna? Är på jakt jag med.Nyss varit ut på nattkissen med vovven, FRUKTANSVÄRT underlag efter att först ha fått 2 dm snö som inte hann med att plogas bort, sen plusgrader, och sen runt nollan och snöblandat regn. Höll på att slå omkull mig flera gånger!
Har faktist beställt mig ett par broddskor i födelsedagspresent/julklapp från mig, till mig som ska komma på Måndag, längtar verkligen efter dom nu, börjar bli ohållbart att knappt ens ta sig 20 meter till brevlådan!
Vart köpte du skorna? Är på jakt jag med.