Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inspirerad av flera trådar har jag spenderat hela förmiddagen med att städa och tvätta. 😅 Nu ska jag ut med djuren på promenad och se om jag hittar något mer spännande att stoppa i terrarierna (så att jag kan stöka ned igen när jag kommer hem. :D )
Jag älskar verkligen den här nyheten med att ha en ledig dag då och då!
 
Vaknade med migrän, kanske topp 5 av mina migränanfall någonsin. Börjar bli människa nu, efter 7 timmar på soffan. Har haft ett sömnigt sällskap.
 

Bifogade filer

  • D617DADF-D563-465C-952F-6ECE9C8A6881.jpeg
    D617DADF-D563-465C-952F-6ECE9C8A6881.jpeg
    312,9 KB · Visningar: 56
Det blev såklart knas vid vaccinationsbussen i förmiddags, men killen jag träffar tyckte att han skulle köra mig någonstans där det gick att boka tid. Visade sig finnas en tid idag, så NU har jag fått min andra spruta. Känns bra ändå. Har shoppat hem glass som belöning för det här.
 
Skönt med promenad, har nu två slagna, hallonblonda hjältar i soffan och kanske får vara ifred medan jag flyttar på spindlar och har mig. Det är inte hjälpsamt med kattungar på köksbänken och shibor bakom hälarna då. <3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp