Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller som elev skrev, Gustav Vasas son Gustav III, Enligt mina kollegor fick man inte ge F på hela kursen för ett sånt fel.
Kunde faktiskt fått F även i matematik
Det är lite hejsan svejsan på jobbet idag men än så länge har det löst sig
Känner du inte till Gustav Vasas förste son Gustav II?
Tydligt hen inte tänker kliva upp på mååånga timmarAlltså, stilen på den där. Visa bifogad fil 81858
Eftersom livet enligt Lukas går ut på att sova så.... nehhh...Tydligt hen inte tänker kliva upp på mååånga timmar
Känns bra att du erkänner du har en skavankJag ska inte vara för stöddig eftersom jag sa till kolleger när jag skulle på min systers bröllop att det tar 2.5 timmar med buss. Eh, blandade ihop Östersund och Öregrund (och något mer Öster tror jag) Helsingör, Helsingfors och Helsingborg är också lätt att ta miste på.
Jag är fruktansvärt dålig på svensk geografi och har noll och ingen koll på vad som ligger var. Från Stockholm sett. Ner, Skåne, Blekinge och något mer, höger Norge, vänster Finland och upp, allt som ligger ovanför Uppsala
Vommen är antingen en komage eller en sjö.
Men jättesöt livsnjutareEftersom livet enligt Lukas går ut på att sova så.... nehhh... Visa bifogad fil 81861
Jag tycker det ser lovande ut för en vit jul.Idag är det 8 grader varmt ute - 8 grader!!!
Vidare säger yr.no att på måndag ska det vara minusgrader och snöa...
Ombytligt är ordet