Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Riktigt bra morgon, vaknade tidigt och har bara myst. Katterna har fått sin lyxiga favoritblötmat till frukost så de ligger och jäser nu ☺️ Det enda som inte är perfekt är att jag glömde köpa mjölk igår, vill alltid ha mjölk till kaffet... men har iaf grädde så det duger om än inte lika gott.
Ska koka lite kaffe och mysa en stund till innan jag sätter igång med dagens knäckkok 😃
 
Alltså, stilen på den där. :laugh:
20211218_122631.jpg
 
Jag ska inte vara för stöddig eftersom jag sa till kolleger när jag skulle på min systers bröllop att det tar 2.5 timmar med buss. Eh, blandade ihop Östersund och Öregrund (och något mer Öster tror jag) :angel: Helsingör, Helsingfors och Helsingborg är också lätt att ta miste på.

Jag är fruktansvärt dålig på svensk geografi och har noll och ingen koll på vad som ligger var. Från Stockholm sett. Ner, Skåne, Blekinge och något mer, höger Norge, vänster Finland och upp, allt som ligger ovanför Uppsala :rofl:

Vommen är antingen en komage eller en sjö.
Känns bra att du erkänner du har en skavank :p :heart
Jag trodde att det bara var jag som var hopplös, men sen såg jag i tråden att det var fler, tack till er också :bow:
Historia är inte mitt ämne helt klart, men geografin - den är jag bra på :up::D
 
Har tagit en tupplur framför tv:n, vaknade till Magiska Blåsningar. Alltså, hur gör han alla trick? Sen att folk inte fattar att det är dold kamera, jag skulle ju aaaaaldrig gå på sånt där. :cool:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp