Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trodde jag vaknade med halsont men det var nog bara att jag var extremt torr i halsen :p Hoppas hoppas att dotterns små baciller inte lyckades sprida sig vidare, hon hade bara feber något dygn.
Det är SÅ jobbigt att man måste analysera alla symtom in i minsta detalj nuförtiden..... :arghh: Det var så min senaste förkylning började. Ytte-pytte ont i halsen och irriterad känsla i ögonen. Men jag kunde verkligen inte avgöra om det var pga torr luft eller pga baciller. Inte förrän jag började nysa och näsan började rinna.
 
Det är SÅ jobbigt att man måste analysera alla symtom in i minsta detalj nuförtiden..... :arghh: Det var så min senaste förkylning började. Ytte-pytte ont i halsen och irriterad känsla i ögonen. Men jag kunde verkligen inte avgöra om det var pga torr luft eller pga baciller. Inte förrän jag började nysa och näsan började rinna.
Ja det är riktigt dränerande tycker jag, att behöva känna efter precis hela tiden. Aldrig kunna slappna av. Såhär snart två år in...
 
Kollar på Djurparkens hemligheter. Det är från Columbus zoo. Gillar programmet och att de har så stora ytor för savannlevande djur. En noshörning födde ute i naturen och personalen satt i en bil och kollade att allt gick bra. 🦏
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 090
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp