22e för migJag tror lönen kommer in den 21 i år för mig faktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
22e för migJag tror lönen kommer in den 21 i år för mig faktiskt
DraperiEh... någon som har några råd gällande bredspackling (förutom just don't do it)?
Jag började just dra en tapet (verkligen skitsmart när jag redan är stressad över allt jag vill hinna innan jul ) och det ser inte så himla kul ut under.
Draperi
Renoveringstapet är räddningen om det ser ut som fan när man tar bort ytterlagret. Enklare att få snyggt än spackel. Tycker jag.Eh... någon som har några råd gällande bredspackling (förutom just don't do it)?
Jag började just dra en tapet (verkligen skitsmart när jag redan är stressad över allt jag vill hinna innan jul ) och det ser inte så himla kul ut under.
Äh rena ungdomen juIdag fyller jag år, så ska strax bege mig in i duschen, sen i eftermiddag ska mamma bjuda på thaimat! Vi hade räknat med att kunna äta ute på restaurangen, men med tanke på hur läget ser ut nu för både vanliga influensa och covid så väljer vi att köpa hem istället. Lite tråkigt när vi hade planerat ett restaurangbesök som sagt, något som var ett par år sen, men men…
Vet dock inte om det är så mycket att fira att man är halvvägs till 40 dock!
Renoveringstapet är räddningen om det ser ut som fan när man tar bort ytterlagret. Enklare att få snyggt än spackel. Tycker jag.
Man måste börja någonstans.Ja, jag är novis på tapetsering och ger mig inte på att bredspackla. Jag är glad om jag får upp tapeten någorlunda snyggt!
Man måste börja någonstans.
Det kan du nog absolut göra. Renoveringstapet gömmer mycket ojämnheter.Jag har inte fått bort alla lager tapet helt, kan jag skita i det när jag nu kommer att använda renoveringstapet?
Äh rena ungdomen ju
Jag tänkte skriva att jag är dubbelt så gammal men jag var visst 45 och inte 40
Vad är det du har satt på bordsbenen och hur har du fäst dom?