Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderade en nano-sekund på att starta en tråd ”tyck synd om mig jag är så bakis”. Men går och lägger mig igen istället
Vad är det du har satt på bordsbenen och hur har du fäst dom?
Jag tar för givet att det är för katterna att klösa på
Vad är det du har satt på bordsbenen och hur har du fäst dom?
Jag tar för givet att det är för katterna att klösa på
Jag var in och handlade till mig själv och ett hushåll till, i stora affären. det var lugnt med folk.Nähäpp, får ta tag i mig själv och åka och handla. Hoppas på en lugn stund i affären (obs: sarkasm )..... Måste också lämna in ett paket på posten.
Även vi politiker får våra arvoden den 23 den här månaden.Dåligt! Jag jobbar på kommunen och får normalt lön 27e , men vi får den 23e denna månad.
Det var faktiskt rätt okej på "vårt" Willys också. Inte supermycket folk. Men folk känns så.....hysteriska.... En man gick så nära bakom mig vid kassorna att hans jacka rörde vid min rygg. Bara för att komma snabbt över till en annan kassa.Jag var in och handlade till mig själv och ett hushåll till, i stora affären. det var lugnt med folk.
Börja jobbet med att köra en slipmus över skiten?Eh... någon som har några råd gällande bredspackling (förutom just don't do it)?
Jag började just dra en tapet (verkligen skitsmart när jag redan är stressad över allt jag vill hinna innan jul ) och det ser inte så himla kul ut under.
Tycker inte att den där karln verkar vara något vidare för dig, med tanke på vad du skrivit tidigare under sommar och höst. Du ska vara lycklig i ditt förhållande, inte halvnöjd.Nu kom han inte å undrade om de gick att använda en viss ost till maträtten. Jag vet inte, sa att jag va ledsen då säger han ”det är inget att va ledsen över”…. De va du som fick mig att bli ledsen då du va otacksam för att jag bakat bullar och idag bakade pepparkakor, för fikabröd är inte så viktigt, men ändå köper du pepparkakor att ha till kaffet… tack för den käftsmällen…
Vinkar.....Ja, jag är novis på tapetsering och ger mig inte på att bredspackla. Jag är glad om jag får upp tapeten någorlunda snyggt!
Faran är att när du smackar upp den våta renoveringstapeten kommer tapetlagret under att blötas upp och lossnaJag har inte fått bort alla lager tapet helt, kan jag skita i det när jag nu kommer att använda renoveringstapet?
Jag tänkte väl om jag hade missat helt att du var så ung och hade en egen stuga och grejer där man kunde ha Buke träffÄh vad tusen, jag är ju förvirrad som sjutton jag också! Halvvägs till 40 är jag ju inte, då hade jag ju varit 20! (Åhh, goda tider! )
Jag är ju fan halvvägs till 70!!!!!
Blev en feltänkning rejält, tänkte att jag var mitt i mellan, men närmare 40 än 30 nu. Har alltså fyllt 35!
Är det allt ni får?Även vi politiker får våra arvoden den 23 den här månaden.
200 friska nya kronor in på kontot
Faran är att när du smackar upp den våta renoveringstapeten kommer tapetlagret under att blötas upp och lossna
GrattisIdag fyller jag år, så ska strax bege mig in i duschen, sen i eftermiddag ska mamma bjuda på thaimat! Vi hade räknat med att kunna äta ute på restaurangen, men med tanke på hur läget ser ut nu för både vanliga influensa och covid så väljer vi att köpa hem istället. Lite tråkigt när vi hade planerat ett restaurangbesök som sagt, något som var ett par år sen, men men…
Vet dock inte om det är så mycket att fira att man är halvvägs till 40 dock!
Jisses vad han är oförskämd! Även om han inte tycker det är så viktigt så kan han ju uppskatta din omtanke och säga nåt positivt iafNu kom han inte å undrade om de gick att använda en viss ost till maträtten. Jag vet inte, sa att jag va ledsen då säger han ”det är inget att va ledsen över”…. De va du som fick mig att bli ledsen då du va otacksam för att jag bakat bullar och idag bakade pepparkakor, för fikabröd är inte så viktigt, men ändå köper du pepparkakor att ha till kaffet… tack för den käftsmällen…