Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså på förskolan får man se luciatåg med ”låtar man kan”, men då går man dit för något annat än en kulturell musikupplevelse. Går man aktivt och lyssnar på professionella musiker som repeterat i veckor under professionell ledning och regi vill man väl ha något helt annat? (Även om man kan göra riktigt fina saker med samma material.) Sen kan man alltid ha en diskussion om det lyckade i valet och genomförandet, men att önska sig att det ska vara samma man alltid hört känns lite som en märklig förväntan.

Håller helt med. Delar av konserten var ju ett mer traditionellt luciatåg så då var de väl nöjda, men det var många andra (helt fantastiska) inslag. Får tipsa dem om närmaste förskola inför nästa år helt enkelt :D
 
Det kan vi! Vet dock inte vilka du skulle vara intresserade av? De padelspelande golfarna? Ingenjörerna? Gymsharks? Partypinglorna som dricker fultequila och vill ha barnluciatåg? Jag har en rebell men henne får du inte för allt i världen, hon är min livlina :rofl:
Äsch, ge bort de padelspelande golfarna. Dom kan behöva lite omtumlande upplevelser i sina liv... :angel::D

Fast stackars @tornblomma lär ju bli gråhårig på kuppen :crazy:
 
Enda anledningen till att jag är vaken just nu är att jag ska ha ett rått-relaterat möte.
Vaknade upp av detta sms:

DE3D6509-A8E5-4D0E-85E5-53CF4C3ED81F.jpeg


Kriget steppas upp…. Har även hört rykten om giljotiner. Hade jag varit råtta i vår hus hade jag övervägt en ganska omgående flytt för nu är det KRIG.
 
Enda anledningen till att jag är vaken just nu är att jag ska ha ett rått-relaterat möte.
Vaknade upp av detta sms:

Visa bifogad fil 81554

Kriget steppas upp…. Har även hört rykten om giljotiner. Hade jag varit råtta i vår hus hade jag övervägt en ganska omgående flytt för nu är det KRIG.
Med tanke på hur många som redan strukit med så är det imponerade att det kommer fler.

Undrar hur många har hundra tusen det finns i dina trakter:crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 093
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp