Vad gör vi? Del CXLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Härligt med solsken igen 😍, mindre härligt med äckelvärme (fast just nu är det ju iofs bra så isgatorna försvinner snarast) och så hoppas jag innerligt att prognosen på klart.se stämmer för då blir mildvädret väldigt kortvarigt med mer minusgrader och snö i sikte; så som en vinter normalt är och ska vara 😍. Ger ju sååå mycket mer julstämning också 🥰.
 
Härligt med solsken igen 😍, mindre härligt med äckelvärme (fast just nu är det ju iofs bra så isgatorna försvinner snarast) och så hoppas jag innerligt att prognosen på klart.se stämmer för då blir mildvädret väldigt kortvarigt med mer minusgrader och snö i sikte; så som en vinter normalt är och ska vara 😍. Ger ju sååå mycket mer julstämning också 🥰.
Jag hoppas faktiskt på tö av rent egoistiska skäl eftersom jag har en liten häst som behöver kunna komma ut i sjukhage (och med massor av snö inser hon att elen inte funkar så bra) igen, samt att hon ska skrittmotioneras. Det funkar inte särskilt bra just nu pga de hala vägarna, och med den skadan hon har är det inte lämpligt att hon halkar omkring. Så, himla vackert med snö såklart, men just nu alldeles för opraktiskt för mig.... :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Fråga 2. Jag har en Neato nu, men den börjar bli gammal och gaggig och jag funderar på en påläggskalv. Neaton är D-formad, vilket...
2
Svar
25
· Visningar
1 162
Senast: Acto
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 102
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
370
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp