Här är det inte mörkt ännu, men börjar dra lite åt skymning. Jag gick nyss runt och tände alla stjärnor och ljusstakar....Redan mörkt ute 🕶
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är det inte mörkt ännu, men börjar dra lite åt skymning. Jag gick nyss runt och tände alla stjärnor och ljusstakar....Redan mörkt ute 🕶
Aj fan den smärtan plågades jag med för ett par år sen; infektion i min rotfyllda så de fick öppna och göra om. Hoppas allt reder sig snart för dig .Varit hos tandläkaren. Har en infektion under en rofylld tand, så den måste dras ut. Inte något jag gör utan lustgas. Så fick pencellin och får gå på smärtstillande tills jag får tid hos min tandis hemma.
Förstår dig! Då är det ju inte lika önskvärt =/.Jag hoppas faktiskt på tö av rent egoistiska skäl eftersom jag har en liten häst som behöver kunna komma ut i sjukhage (och med massor av snö inser hon att elen inte funkar så bra) igen, samt att hon ska skrittmotioneras. Det funkar inte särskilt bra just nu pga de hala vägarna, och med den skadan hon har är det inte lämpligt att hon halkar omkring. Så, himla vackert med snö såklart, men just nu alldeles för opraktiskt för mig....
Ursäkta men det är bara ren IDIOTI!Ok går sällan i klänning eller kjol så bara det känns konstigt. Aldrig varit på gynundersökning eller bröstkoll heller trots ideliga påminnelser
Jo jag vet och skulle väl inte bli helt förvånad om jag har både det ena eller det andraUrsäkta men det är bara ren IDIOTI!
Min bröstcancer upptäcktes på mammografi. Väldigt tidigt stadium. Gick inte att känna med fingrarna, bara på bild och UL. Snabb och väldigt elak variant.
Hade inte mammografin varit just då den hösten hade jag varit död nu.
Aldrig varit på gynundersökning eller bröstkoll heller trots ideliga påminnelser
Vet inte? Idioti. Rädsla och en tendens att skjuta upp just dessa två. Det handlar inte om att jag inte vill utan mer att jag inte fixar det.Varför inte?
Grattis?Ojojoj, vilken bra julklapp från jobbet!
Ett litet anteckningsblock (såna man kan hitta i 20kr lådan på stormarknad), och en penna (sån man kan köpa 20st för 50kr).
Känner mig så uppskattad