Åh, ljuva 80-tal, kom tillbaka, allt är förlåtet!Godkänd på ett prov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, ljuva 80-tal, kom tillbaka, allt är förlåtet!Godkänd på ett prov
Nästan allt... jag förlåter aldrig pastellfärger, hockeyfrillan och vita tubsockorÅh, ljuva 80-tal, kom tillbaka, allt är förlåtet!
För att inte tala om pastellfärgade tubsockor i pastellfärgade pumps.Nästan allt... jag förlåter aldrig pastellfärger, hockeyfrillan och vita tubsockor
Men fy! Jag som tyckte att vårt gurgeltest var illa nog, med saltlösningen som upprepande gånger först skulle sköljas i munnen och sedan gurglas i svalget innan man spottade ut det för provtagning.Jag vet - jätteäckligt. När jag testar i region Kronoberg gör man inte det heller. Men enligt region Skånes instruktioner skulle man först skölja näsan med koksaltlösning från en liten flaska som fanns med i påsen. Hälla hälften i varje näsborre och sedan låta det rinna ner i halsen och svälja.....
Samma här, och resten av veckan med + klev upp då i morse.Blä ska upp 4,30 i morgon!
Normalt ringer min klocka 4.45 varje vardag.Blä ska upp 4,30 i morgon!
Jag brukar vakna 6 och vara på jobbet 6,30 (jobbar mest hemifrånNormalt ringer min klocka 4.45 varje vardag.
Har också en STOR sådan i kylskåpet.... Eller, ja, den börjar bli betydligt mindre.... Hittade nämligen en perfekt brieost nedsatt med 40 procent på Willys sist - vem kan motstå det??Sitter i soffan och käkar brieost
Jobbar inte hemifrån.Jag brukar vakna 6 och vara på jobbet 6,30 (jobbar mest hemifrån