Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Runt 1000 jrVad kostar en sån gran?
Tekniskt sett har ni färre strömavbrott om ni istället har ett långt konstantJaha.. Strömmen skulle vara tillbaks nu. Den var igång i typ 10 minuter. Lyckan!
Sen dog den. Och nyss körde bondens anställda upp hit och kollade elskåp med tel vid örat innan han körde iväg raskt.
Strömavbrottet är ju för att de skulle laga det som gör att vi har mkt strömavbrott. Hoppas det inte var mer paj än de trott.
True!Tekniskt sett har ni färre strömavbrott om ni istället har ett långt konstant
Vad pluggar du?Stör mig på att jag måste vänta typ en dag till för att se om jag fick godkänt på första inlämningsuppgiften på kursen jag går. Visserligen ska den inte vara inne förens den 27:e, men det står i alla fall att dom ska rätta på två dagar. Har redan börjat och är typ klar med nästa uppgift som ska in den 2:a december. Känns skönt att ligga före så att jag slipper hetsa upp mig och tro att jag inte hinner i tid (det gör jag även fast jag ligger typ en vecka före i kursen...)
Programmering!Vad pluggar du?
Spännande! Känns det intressant som framtida jobb?Programmering!
Spännande! Känns det intressant som framtida jobb?
Häftigt! Det är definitivt många vägar att välja vidare inom. Jag har endast grundkurser i programmering, nätjuridik, tjänstedesign osv inom min examen och har landat i en mer allmän digitaliseringsutvecklingsroll och framöver projektledare inom automatiseringsprocesser. Skönt att man inte behöver vara expert fullstackutvecklare för att kunna jobba med framtidsyrken ändå.Min partner jobbar som programmerare och har övertalat mig om att jag borde jobba med det. Det är ganska roligt, bygga olika program och hemsidor osv. Tydligen relativt enkelt att som kvinna få jobb med iom att arbetsmarknaden letar efter kvinnor för att jämna ut könsfördelningen. Är ju även ett jobb man kan jobba hemifrån en del och inte som att man sliter ut kroppen, så känns mer intressant än mina tidigare jobb!