Idag blir det soppa till både lunch och middag; potatis- och purjolökssoppa och så grön ärtsoppa. Så båda måltiderna vegetariska dessutom . Efter middagssoppan blir det pannkakor; stekta i gjutjärnspanna .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom på lördag och heja på A och mig när vi får stipendiet?Får massa skvaller från SIHS stallarna, ligger och skrattar åt alla typiska grejer.
Får jag bra sömn i natt tror jag nog att jag kan åka in, jobba en stund, och kanske titta på en bit av showen.
Håll tummarna!
Åh? Vilken tid? Klart jag ska heja och jublaKom på lördag och heja på A och mig när vi får stipendiet?
14.45 i mässarenan! Vi tänkte komma dit tills GP dressyren börjarÅh? Vilken tid? Klart jag ska heja och jubla
Då är jag där! Ska heja på er14.45 i mässarenan! Vi tänkte komma dit tills GP dressyren börjar
Jag har för mycket växter, får ha hängande belysning i årSamlar kraft för att ta fram adventsstakarna. Undrar hur många som dött under året. Varje år måste jag köpa några nya. De funkar inte trots att alla lampor funkar.
Men det är värt besväret för det blir så mysigt med stakar i alla fönster .
Inte för att du efterfrågat tips - men - en skötväska som du kan vika ut till ett underlägg och som har många funktionella fickor är ett hett tips att spara till Ovärderlig grunka skulle jag sägaHar mixat skonkost till hunden och ska precis ut på en sväng, får se hur mycket han orkar.
Höll även på att ge maken en hjärtinfarkt med några utan inköpen till bebis. Men okej, det är faktiskt inte mitt fel att bebissaker är svindyrt. Köp en vagn, den kostar som en liten bil! Mugghållare till? Kostar lika mycket som vagnen. Åkpåse? En miljon tack! Nej, ärligt talat så har jag spanat in det mesta begagnat eller lånat av vänner. Så när jag väl hittar något jag verkligen vill ha så kommer jag splurge
Nu har jag i varje fall både vagn, ett fårskinn till hunden så han får en bädd i varukorgen, en to-die-for åkpåse och en BRA mugghållare till den här cappuccino promeneraren. Sjukt redo för krispiga stadspromenader. Ja, bara hon som saknas då
Inte för att du efterfrågat tips - men - en skötväska som du kan vika ut till ett underlägg och som har många funktionella fickor är ett hett tips att spara till Ovärderlig grunka skulle jag säga
Längtar efter en lång dusch när jag kommer hem imorgon. Skrubba bort all sjukhusluft noggrant.Tappar upp ett bad, kommer kännas underbart att tvätta bort känslan av en dag på sjukhus.
Skötväskor brukar ha vattentätt foder. Det kan behövas iblandJag KAN ha köpt en sån också Dock inte utvikbar men med tillhörande underlägg! Undrar varför inte vanliga handväskor är så praktiska. Sjukt smart med så många fack?!
Haha, minns ju att du sagt att du är doftorienterad, så kanske att applicera något väldoftande också! Minns att du pratade om någon handkräm som luktade fantastiskt iaf!Längtar efter en lång dusch när jag kommer hem imorgon. Skrubba bort all sjukhusluft noggrant.
Ja, det ska jag verkligen göra!Haha, minns ju att du sagt att du är doftorienterad, så kanske att applicera något väldoftande också! Minns att du pratade om någon handkräm som luktade fantastiskt iaf!