Gick förbi tidigare ikväll och fick syn på fotona, tänkte genast att det kanske var dem du menade Men den gör inte "köket" rättvisa kan jag sägaHaha ja men jag gick förbi entrén nere i Täby centrum där de hade stora bilder på sina väntrum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick förbi tidigare ikväll och fick syn på fotona, tänkte genast att det kanske var dem du menade Men den gör inte "köket" rättvisa kan jag sägaHaha ja men jag gick förbi entrén nere i Täby centrum där de hade stora bilder på sina väntrum.
Städa KAN du ju göra ! Dammsug innan elen försvinner, förbered ev vatten i hinkar. Sedan kan du ju moppa, damma, och plocka hur mycket som helst utan ström!De har planerat strömavbrott imorgon ett gäng h.
Tänkte att dator/fiber etc är ju borta. Så vad gör jag?
”Ja, jag kan städa!”
Nej..
Tvätta? Baka? Bada hundarna? Nope!
Vad man är beroende av el!
Så mkt enklare att städa med ström och kunna ha varmt vatten etc. Så det tar jag när vi får ström igen.Städa KAN du ju göra ! Dammsug innan elen försvinner, förbered ev vatten i hinkar. Sedan kan du ju moppa, damma, och plocka hur mycket som helst utan ström!
Haha.... Det får mig att minnas en serie för några år sedan där Lotta Lundgren och Erik Haag levde som man gjorde vid olika tidpunkter i Sverige. När de tvingades leva i en lägenhet utan el var något av det jobbigaste för dem hur skitigt allting kändes när de inte fick dammsuga, utan bara sopa golven....
Gissa varför jag ville ha ett hus med vedspisDe har planerat strömavbrott imorgon ett gäng h.
Tänkte att dator/fiber etc är ju borta. Så vad gör jag?
”Ja, jag kan städa!”
Nej..
Tvätta? Baka? Bada hundarna? Nope!
Vad man är beroende av el!
Man kan värma vatten på vedspisenSå mkt enklare att städa med ström och kunna ha varmt vatten etc. Så det tar jag när vi får ström igen.
Jag har mkt att göra iaf.
Försöker hitta en rosa julgran som inte knäcker min plånbok.
men jag tror fan de är dyrare denna vecka
Ja 150 eller 180 cmSka den vara fullstor?
Rusta har en rosa bordsgran för nästan inga pengar alls
Vad kostar en sån gran?Ja 150 eller 180 cm
Men varför