Ja om de är utan fälg så väger de väl inte så mkt? Det är iaf apdrygt att köra däck som styckegodsJag vet men vikten 112 kg för fyra däck får mig att börja undra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja om de är utan fälg så väger de väl inte så mkt? Det är iaf apdrygt att köra däck som styckegodsJag vet men vikten 112 kg för fyra däck får mig att börja undra.
Stallet klart och jag har tankat. Det är fruktansvärt att tanka för 17,99 kronor per liter
Nu ska jag duscha och sen äta lunch.
Jag tänkte först att det var en rejäl rea, har inte tankat billigare än 18,47 kr per liter de senaste månaderna. Fast inser att vi nog köper olika slags fossilbaserade vätskor
Med den vikten har du nog beställt traktordäck...Ringde och kollade min beställning av vinterdäck för när jag kollade leveransen så ska jag få hem 4 kollin a 28 kg st, totalt 112 kg! Blev orolig att de skickade 4x4 däck, men nä, det stämmer att det är 4 däck som jag beställt och som de skickar. Ska bli intressant att se, skickar de varje däck på en egen pall?
Vet inte vad mina däck till landrovern väger men det känns f-n som minst 25 kg varRingde och kollade min beställning av vinterdäck för när jag kollade leveransen så ska jag få hem 4 kollin a 28 kg st, totalt 112 kg! Blev orolig att de skickade 4x4 däck, men nä, det stämmer att det är 4 däck som jag beställt och som de skickar. Ska bli intressant att se, skickar de varje däck på en egen pall?
Sambon passade på att tanka fullt i DK förra v.Stallet klart och jag har tankat. Det är fruktansvärt att tanka för 17,99 kronor per liter
Nu ska jag duscha och sen äta lunch.
Men alltså.. HUR får man måleriärr?Visa bifogad fil 79312Osköna svullnader jag fått överallt …
Ärren är måleri-relaterade