Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att byta till vinterduntäcke? Jag gillar att ha det svalt i rummet, elementet är avstängt så nu funderar jag på det tjocka. Även om jag har en liten varm sak vid benen/fötterna.
 
Ringde och kollade min beställning av vinterdäck för när jag kollade leveransen så ska jag få hem 4 kollin a 28 kg st, totalt 112 kg! Blev orolig att de skickade 4x4 däck, men nä, det stämmer att det är 4 däck som jag beställt och som de skickar. Ska bli intressant att se, skickar de varje däck på en egen pall? :confused:
Med den vikten har du nog beställt traktordäck... :angel:
 
Ringde och kollade min beställning av vinterdäck för när jag kollade leveransen så ska jag få hem 4 kollin a 28 kg st, totalt 112 kg! Blev orolig att de skickade 4x4 däck, men nä, det stämmer att det är 4 däck som jag beställt och som de skickar. Ska bli intressant att se, skickar de varje däck på en egen pall? :confused:
Vet inte vad mina däck till landrovern väger men det känns f-n som minst 25 kg var
Med fälg alltså
 
F6E2899A-A7E9-4993-B031-73A9DC056B9F.jpeg
Osköna svullnader jag fått överallt …
Ärren är måleri-relaterade 🤪🎨
 
Känner mig trött. Släckte sent inatt. Får inte vända på dygnet!
Kollar Bytt är bytt. Verkar som om de repriserar en säsong om igen. Tråk. Fast jag minns inte vad sakerna är värda så det är lite som att se nya avsnitt.
 
Ny datorskärm beställd, håller tummarna för att den hinner hit innan helgen. Sneglar åt en valpannons som dök upp liiiite för lägligt just när hundsökandet känns mest hopplöst och undrar om jag ska ta det som ett tecken från universum. Jag som inte ens tror på sånt egentligen...
 
Maken vantar ett paket fran Sverige ... med DHL :cautious: Han maste skriva pa, det finns inget satt att "wava" det sa han tar eget ansvar for paketet tills han kommer hem. De kan bara boka hela dagen. ELLER sa kan man fa kora till andra sidan Portland och hamta upp det pa det enda utlämningsstallet de har i Oregon (over en timmas bilvag i mycket tat storstadstrafik over en av de allt for fa broar vi har over floden:meh:).
DHL ar varlden's samsta har i USA ... Det ska bli intressant att se hur lange det tar innan de kommer med det nar han ar hemma. Det paminner helt klart mer om den post utdelning ni beskriver i Sverige an vad vi ar vana vid har.:banghead:
 
Stallet klart och jag har tankat. Det är fruktansvärt att tanka för 17,99 kronor per liter :banghead:
Nu ska jag duscha och sen äta lunch.
Sambon passade på att tanka fullt i DK förra v.
Sist han tankade full diesel-tank för samma summor som nu i Sverige var då han hade en enorm Dodge-pickis med v8 som ju var så törstig att man föreställde sig soppan slurpas upp i sån takt att det blev en virvel i tanken. Nu har han ju liksom en soppasnål bil med 1/3 tankvolym.
 
Min högt älskade luftfuktare har avlidit efter 4 års trogen tjänst varje natt. Rip världens bästa nattkompis!🎻
Dessvärre dog den så klart när jag är hostig och behöver den.
Iom bor på landet är det ju rätt lång resväg att åka till samhälle som säljer sådana. Så jag beställde samma kväll den dog via ett företag som brukar skicka fort. Inser nu att de inte verkar ha eget lager av dem(trots att det står i lager). Utan det är någon tredje part som ska skicka runt sakerna i en evighet..
Har inte sovit mer än några upphackade h på 3 nätter och hoppas mojängen kommer idag och räddar min sömn! Ser lovande ut på spårningen iaf! :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp