Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör mycket lite med GIS. Jag jobbar med BIM. Så jag har ingen aning om vad som har hänt men ska ta reda på det om jag får tid överDen här frågan har dykt upp i vår gis-gruppchatt. Funderar på om någon här kan hjälpa oss med det? Kanske @athena_arabians eller @Tranan vet?
Alltså, sweref används ju inom så mycket, men varför korrigeringen finns har vi aldrig fått veta trots flera cad-kurser texJag gör mycket lite med GIS. Jag jobbar med BIM. Så jag har ingen aning om vad som har hänt men ska ta reda på det om jag får tid över
Usch då...Håller alla tummar!Jag har ingen infektion eller likn. Men tack! Jävligt less på detta nu. Kanske kan de korrigera ngn medicinering imorgon
Ja absolut, men av andraAlltså, sweref används ju inom så mycket, men varför korrigeringen finns har vi aldrig fått veta trots flera cad-kurser tex
Gör inte det. Det blir bara ännu värre. Man kan typ dö.Fan fick precis hög feber igen… hur är det ens möjligt. Skjuter mig själv inom kort
Jag använder alltid FED ex overnight så jag vet att det kommer fram.Maken vantar ett paket fran Sverige ... med DHL Han maste skriva pa, det finns inget satt att "wava" det sa han tar eget ansvar for paketet tills han kommer hem. De kan bara boka hela dagen. ELLER sa kan man fa kora till andra sidan Portland och hamta upp det pa det enda utlämningsstallet de har i Oregon (over en timmas bilvag i mycket tat storstadstrafik over en av de allt for fa broar vi har over floden).
DHL ar varlden's samsta har i USA ... Det ska bli intressant att se hur lange det tar innan de kommer med det nar han ar hemma. Det paminner helt klart mer om den post utdelning ni beskriver i Sverige an vad vi ar vana vid har.
Är inte korrigeringen till för den magnetiska missvisningen?Den här frågan har dykt upp i vår gis-gruppchatt. Funderar på om någon här kan hjälpa oss med det? Kanske @athena_arabians eller @Tranan vet?
De är tröga. Hände mig en gång när jag hade beställt en fotoförstoring att ge bort. Blev ju fint när de tryckte ner i lådan istället för att lämna till Ica. Ja de fick ett argt mejl om vad jag ansåg om den intelligensnivån...Surar över postnord.
Nu lämnar de paket som är för stora för brevlådan på min dörr istället för till Ica.
puckon…jag vill inte det pga stöldrisken
Jag använder alltid FED ex overnight så jag vet att det kommer fram.
Men fy vad obehagligt! Hade kunnat sluta i blodbadÖverlevde en olycka i hemmet idag.
Ramlade i badkaret och drog med mig draperiet så stången gick av. Det kändes som i slowmotion, hann tänka på att akta huvet och inte falla ur badkaret. Huvudet bara touchade väggen som tur var.
Få se om jag har några blåmärken i morgon.
Ska till kiron som tur är. Lägligt att ramla dagen innan kirobesök.
Just nu: Ser Parlamentet.
Skönt att du klarade dig väl! Jag lyckades med en halkolycka när jag fortfarande bodde hemma. Hade gått ut ur badrummet nyduschad och skulle hämta lotion i rummet före "skafferiet" som det kallas. In i badrummet igen och halkar och slår på arslet med en jävla smäll!! Tvättmaskinen som står rakt fram sparkade jag in i väggen och med höger armbåge slog jag i plåten på kortsidan av badkaret så den blev om vinklad på sniskan eller hur jag ska förklara....Hu sån smäll.Överlevde en olycka i hemmet idag.
Ramlade i badkaret och drog med mig draperiet så stången gick av. Det kändes som i slowmotion, hann tänka på att akta huvet och inte falla ur badkaret. Huvudet bara touchade väggen som tur var.
Få se om jag har några blåmärken i morgon.
Ska till kiron som tur är. Lägligt att ramla dagen innan kirobesök.
Just nu: Ser Parlamentet.
Magnetiska vad? Har du något tips på var jag kan hitta info om det?Är inte korrigeringen till för den magnetiska missvisningen?
Har halkskyddsmatta i badkaret men jag stod med ena foten uppe på kanten som jag brukar göra när jag skrubbar benen, och så tappade jag balansen snett bakåt. Så halkade inte.Men fy vad obehagligt! Hade kunnat sluta i blodbad
Kanske sätta in något halkskydd?