Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte först att det var en rejäl rea, har inte tankat billigare än 18,47 kr per liter de senaste månaderna. Fast inser att vi nog köper olika slags fossilbaserade vätskor
Men alltså.. HUR får man måleriärr?
/SÅ nyfiken och minst lika prokrastinerande
Oj, vad händer! Snälla skada i alla fall inte dig själv!Fan fick precis hög feber igen… hur är det ens möjligt. Skjuter mig själv inom kort
Här låg 95 på drygt 18 på bemannat igår...Jag tankade 98 för 19.14/litern. Ska testa med mindre etanolskit.Stallet klart och jag har tankat. Det är fruktansvärt att tanka för 17,99 kronor per liter
Nu ska jag duscha och sen äta lunch.
Testa att ställa en skål vatten på elementet.Näääj! Min luftfuktare kommer imorgon först. Hej en till sömnlös natt..
Jag förstår fortfarande inte varför man har med en östlig korrigering i SWEREF 99 Är det någon som vet var en kan läsa eller orkar förklara?
Ibland blir det sådär....Efter svinisen hade jag 3 febertoppar till månaden efter och skulle utredas vidare av vc om jag fick det igen men då bara försvann det. Krya på dig!Fan fick precis hög feber igen… hur är det ens möjligt. Skjuter mig själv inom kort
Ibland blir det sådär....Efter svinisen hade jag 3 febertoppar till månaden efter och skulle utredas vidare av vc om jag fick det igen men då bara försvann det. Krya på dig!
Får släpa sängarna 5 meter till elementet och ställa dit 15 skålar..Testa att ställa en skål vatten på elementet.