Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Not surprisingDet var bankpapper ... den Svenska banken kunde bara anvanda DHL. Sist vi anvande DHL kom forsta omgangen papper (da var det ett arv) bort ... sedan skickades de papperen igen och nagon manad efter att de kommit fram hittade DHL *i SVERIGE* igen forsta omgangen, forklarade att det var "fel pa adressen", och skickade det igen. Samma adresslapp ... Inget nytt skrivet ... den gangen kom det fram.
Vi varierar med vad vi anvander ... Fedex, UPS, eller USPS (var statliga post, som hittills -och har haller vi fingrarna korsade att de inte hinner forstora den allt for mycket- har varit super snabb, MYCKET palitlig och fantastiskt bra).
Ska nog förklara närmare, jag kollar att byggnaden är fungerande rent teknisk. Går ofta in i VR och kollar att dörrar och fönster vvs, el och kanalisationer av olika slag inte kommer i konflikt med varandra. Jag kan bara kontrollera om Sweref koordinater stämmer med vad jag har fått från andra. tex lantmätare. Annars kontrollerar jag om ritningar är korrekt utfördaAlltså, sweref används ju inom så mycket, men varför korrigeringen finns har vi aldrig fått veta trots flera cad-kurser tex
Inte jag heller. brukar inte ge något tycker jag.Personalmöte
Samarbetsövning
Bygga ett torn av matvaror
Nej bara nej
Fattar verkligen inte poängen med sådana övningar
Vem har hittat på att man ska ha dessa övningar för att stärka samarbetet egentligenInte jag heller. bruka inte ge något tycker jag
På TV8?Tittar på en julfilm.
JaPå TV8?
Personalmöte
Samarbetsövning
Nej bara nej
Där får inte cheferna en syl i vädret antagligenVad är det för fel med en hederlig AW???
Om man nu absolut vill ha några övningar så laga mat tillsammans! Sist blev vi indelade i grupper och sen blev vi tilldelade en matkasse med instruktioner och så fick vi göra olika rätter. Kul att göra och gott att äta! Chefen serverade dryck under tiden vi arbetadeVad är det för fel med en hederlig AW???
Tror att det är något som går att sälja in till chefer så de kan säga att de gör något för att öka effektiviteten eller liknande. Jag har ingen aning egentligen Men håller med om att det är trams!Vem har hittat på att man ska ha dessa övningar för att stärka samarbetet egentligen
För mig blir det bara fjantigt och tramsigt
Jag fick åka och hämta ut ett pyttepaket med mobilskal i på postutlämningsställe. Men dagen efter mosade de ner 1/3 av en dyr väska i postlådan som låg i grupp med andra längs en trafikerad väg. Större delen av väskan var utanför brevlådan.De är tröga. Hände mig en gång när jag hade beställt en fotoförstoring att ge bort. Blev ju fint när de tryckte ner i lådan istället för att lämna till Ica. Ja de fick ett argt mejl om vad jag ansåg om den intelligensnivån...
Fy så läskigt, särskilt om en är ensam hemma! Jag gjorde en liknande vurpa och lyckades smälla käkbenet på den kaklade fönsterbrädan i duschen en gång, var helt skakis efteråt.Överlevde en olycka i hemmet idag.
Ramlade i badkaret och drog med mig draperiet så stången gick av. Det kändes som i slowmotion, hann tänka på att akta huvet och inte falla ur badkaret. Huvudet bara touchade väggen som tur var.
Få se om jag har några blåmärken i morgon.
Ska till kiron som tur är. Lägligt att ramla dagen innan kirobesök.
Just nu: Ser Parlamentet.
Absolut avskyr sådant där trams, precis som "lekar" som del av teambuilding. Jag väljer helst mina lekkamrater själv, tack, och ingen av dem är mina kollegor.Personalmöte
Samarbetsövning
Nej bara nej