Tur att kursvärderingen öppnade idagHahah, sorgligt nog kan jag känna igen mig (även om det aldrig varit så illa för oss). Har hört samma sak från andra klasser.
Var på campus håller du till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att kursvärderingen öppnade idagHahah, sorgligt nog kan jag känna igen mig (även om det aldrig varit så illa för oss). Har hört samma sak från andra klasser.
Sitter och smälter middagen och väntar på att det ska bli dags att kravla mig bort till vinbaren för ett glas måndagsvin med en mycket god vän. "Kravla" är hel rätt ord med tanke på hur mycket träningsvärk jag har i benen, samt det faktum att jag har ca 35 meter dit. Rödvin hjälper mot träningsvärk, eller hur?
Just nu, mest hemma Normalt sett mest i VHC (Ultuna alltså, finns ju flera campus).Tur att kursvärderingen öppnade idag
Var på campus håller du till?
Vi är mest i Ulls Hus, hör ju till institutionen för stad och land som ligger därJust nu, mest hemma Normalt sett mest i VHC (Ultuna alltså, finns ju flera campus).
Dels köpte jag inte på GG för de brukar inte ha hampa och jordnötter i 25 kgs säckar och dels kan jag behöva gå ner motsvarande i vikt, så jag får väl leva på fågelfrön. havre och morötter?
Jaha, och vad ska DU leva av fram till nästa lön då??
Jag kollade nämligen priserna på pippimat i GG-bladet som kom idag
Mys!Halvsover i soffan och tittar på Morden i midsomer. Ska lägga mig så fort det är slut
Ja, finns inget bättre att titta på när man vill mysa ner sig
Jag beställde fågel mat från zooplus igårDels köpte jag inte på GG för de brukar inte ha hampa och jordnötter i 25 kgs säckar och dels kan jag behöva gå ner motsvarande i vikt, så jag får väl leva på fågelfrön. havre och morötter?