Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag älskar vatten som avslappning! Både simma, bada i badkar, jacuzzi, lång dusch etc. Tror jag är hälften fisk.Simmat idag igen. Blir så avslappnad efteråt, behöver det.
Djur och barn är det svåraste att fotografera!När man ska försöka ta gullig bild till födelsedagsgrattis till en kompis och valparna är allt annat än samarbetsvilliga.
Visa bifogad fil 78584
Och kombinationen är en mardröm!Djur och barn är det svåraste att fotografera!
Simmat idag igen. Blir så avslappnad efteråt, behöver det.
Jag med, alltid älskat vatten. Min storebror var rädd för vatten som barn, så mamma gjorde allt tvärtom med mig. Jag blev en säl.Åh, jag älskar vatten som avslappning! Både simma, bada i badkar, jacuzzi, lång dusch etc. Tror jag är hälften fisk.
Kan bero på uppvuxen med båtliv och pappa fd tävlingssimmare som tog med mig till ”Plask och lek” som 5-åring. Innan simskola var aktuellt.
De meddelade i tel då han anmälde oss att det började kl 7:30 på söndagar. Pappa menade att det var för sent för mig kl 19:30. ”Jaha, ni menar på morgonen? På söndagmorgonen?”
Han bet ihop och släpade sig upp ur sängen varje söndag.
Vad kul!Jag har just simmat ocksa! Haller pa att lara mig att crawla - larde mig bara brost och ryggsim som liten, sa jag har precis borjat ta lektioner - sa var i polen och tranade teknik - det ar klurigt att koordinera hela kroppen!