Jag fick precis ett mejl med en inbjudan till en "secret community" på Google. Jo, den länken kommer jag ju absolut att klicka på....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemligt sällskap! såter bra det, jag fick just dagens ensam tjej som letar man, hon heter Kseniya. ska verkligen svara henne om du skriver till sällskapet.Jag fick precis ett mejl med en inbjudan till en "secret community" på Google. Jo, den länken kommer jag ju absolut att klicka på....
Så går det när tekniker oövervakat får utveckla funktioner. Tekniskt bra men kass ur ett UX-perspektiv.Jag har fått musarm! Jag har fått ett ärendehanteringssystem kopplat till en funktionsmejl på jobbet och för snabbfunktionen där man avslutar ett ärende direkt eftersom inget svar krävs så behövs det hela sju klick för att få bort mejlet från ärendelistan. Sju klick! Redan tre klick hade varit ett arbetsmiljöproblem.
Däcket har fått ny ventil och nya däck till släpet beställt. Däcken var från början av 00-talet, så verkligen dags att byta. Köpte släpet i somras så har inte kört med däcken själv.Hos däckfirman och kollar varför mitt ena vinterdäck läcker luft
Terminalen hängde kanske upp sigSkulle köpa hundmat men terminalen nekade miin blippning och stängde ner. Mannen i kassan trodde det berodde på att att jag blippat för mycket de senaste dagarna. Vilket inte kan stämma. Använde inte kortet alls igår.
Det är gick att stoppa i kortet och slå kod när vi bytte terminal. OK att det kan uppst misstanke om ett kort, men stänga ner terminalen?