Mår verkligen skit idag. Känns som att studierna går åt helvete, har ingen framtid... Är tydligen helt omöjlig för någon att älska och tycka om.. Kommer dö oälskad, ensam och typ på en soptip.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag pratade igenom det med mamma och då kändes det bättre. Var väl lite skakad för hade lite svårt att somna men jag drog igång en podd så hjärnan fick fokusera på något annat så somnade jag rätt fort sen.
Gick förbi stället i dag och det ligger fortfarande blod och kräks där, men det känns bra i dag och jag är nöjd med min insats. Det enda jag grämer mig lite över är att jag inte gav mannen mitt telefonnummer i fall han skulle behöva vittnesuppgifter.
Aha! Det visste jag inte. Ska göra det.Om du vill kan du ju faktiskt kontakta polisen och ge dina uppgifter
Tenta inlämnad, ett första utskick är gjort till våra medlemmar om träningarna, nu en paus med kaffe och choklad, sen hundpromenad och efter det börja rota fram ett hem!
Jag hoppas det är vårkänsla här också när jag tar helg om 50 minuterJag tog en lunchpromenad i riktigt behagligt väder. Det känns dock mer som vår än november