Vad gör vi? Del CXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar detta (och hade aldrig kommit på det själv) :bow:

DCB90866-603F-4BC3-BB56-3A4AAA655056.webp
 
:heart
Jag pratade igenom det med mamma och då kändes det bättre. Var väl lite skakad för hade lite svårt att somna men jag drog igång en podd så hjärnan fick fokusera på något annat så somnade jag rätt fort sen.
Gick förbi stället i dag och det ligger fortfarande blod och kräks där, men det känns bra i dag och jag är nöjd med min insats. Det enda jag grämer mig lite över är att jag inte gav mannen mitt telefonnummer i fall han skulle behöva vittnesuppgifter.

Om du vill kan du ju faktiskt kontakta polisen och ge dina uppgifter :)
 
Överlistad av hönsen. Planen var att de skulle få vara i hönsgården, inte lösa för att jag skulle iväg och göra lite ärenden. De måste vara i hönsgården när jag är borta, då höken ibland cirkulerar.

Först var två höns utanför hönsgården och det fanns hopp om att dom skulle gå in igen. Den hoppade de två hönsmammorna med nio kycklingar ut. Så mitt ärende jag tänkte göra nu får vänta till efter lunch, för de vägrar gå in i hönsgården om de precis kommit ut :laugh:
 
Är om möjligt ännu mer sömnigt på jobbet i dag. Har dealat med kollegan jag jobbar fredagar med att vi turas om att gå 2 timmar tidigare på fredagar. Då kan man åka hem, jobba en timme, och sen blir sista timmen friskvård. :up:
Det är ändå alltid dött på fredag eftermiddagar.
 
Jag har varit på promenad utomhus!
Såg en söt ekorre i ett träd, kände på mossa och andades utomhusluft för första gången på nästan fyra veckor. Såklart var en skötare med, men ändå, jag kände mig fri.

Sätter ut sista benson idag och går allt bra tar de bort min LPT nästa vecka och jag kan skrivas ut. Hoppas på att inte bli så påverkad som senaste nedtrappningen.

Det finns en ljusning!
 
Var lite krångligt att komma fram till polisen och förklara vad jag ville men nu så har de mitt telefonnummer om det skulle behövas :up: Tur att det är lugnt här.

Jag har hittills fått 0 mail och 0 personer har velat ha min hjälp. Sitter och petar lite med kemikaliehantering men känner fortfarande att det känns konstigt. Vet inte om min chef kommer stanna kvar, eller om jag får vara kvar - så det känns som att det jag gör är helt onödigt.
Orkar liksom inte göra klart detta för 4e gången (men på ett annat sätt) och sedan få veta att det är helt värdelöst jobb och att jag ska göra om samma sak men på ett annat sätt för 5e gången :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 514
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 998
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 723
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp