Jag har kvar den. Jag leasar den så den är kvar tiden ut.Audi som du inte var nöjd med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kvar den. Jag leasar den så den är kvar tiden ut.Audi som du inte var nöjd med
Alltså, jag har sagt det förr men jag säger det igen - satan vad jag hatar LinkedIn. "När du väljer att se svårigheter som möjligheter så blir livet enklare", signerat avsändaren som om det vore ett Gandhi-citat följt att tusen tummar upp, hjärtan och "Du är så klok". Under det ett inlägg från en hurtig entreprenör som jämför att streckkolla en serie på Netflix som är lite seg i början med att ge upp sina drömmar för att allt inte flyger direkt. Alltså, inte riktigt samma sak och tidsinvestering va? Men trots det, massa hjärtan och likes och "Du har så rätt!". Blandat snyfthistorier om barndomen - men idag har de minsann visat alla att jag kan. (Not so) humble brag och bara LAVINER. AV. FLOSKLER.
Vad fan är det här ärligt talat? Har LinkedIn samlat alla fullkomligt tappade individer med hybris på en och samma plats? "När du väljer att se svårigheter som möjligheter så blir livet enklare" alltså KOM. IGEN.
Okej nu har jag fått ur mig det tack för mig.
Från starten, en god idé för likasinnade - Nu, en social media lik alla andraAlltså, jag har sagt det förr men jag säger det igen - satan vad jag hatar LinkedIn. "När du väljer att se svårigheter som möjligheter så blir livet enklare", signerat avsändaren som om det vore ett Gandhi-citat följt att tusen tummar upp, hjärtan och "Du är så klok". Under det ett inlägg från en hurtig entreprenör som jämför att streckkolla en serie på Netflix som är lite seg i början med att ge upp sina drömmar för att allt inte flyger direkt. Alltså, inte riktigt samma sak och tidsinvestering va? Men trots det, massa hjärtan och likes och "Du har så rätt!". Blandat snyfthistorier om barndomen - men idag har de minsann visat alla att jag kan. (Not so) humble brag och bara LAVINER. AV. FLOSKLER.
Vad fan är det här ärligt talat? Har LinkedIn samlat alla fullkomligt tappade individer med hybris på en och samma plats? "När du väljer att se svårigheter som möjligheter så blir livet enklare" alltså KOM. IGEN.
Okej nu har jag fått ur mig det tack för mig.
Hahaha eller hur! Brukar gå in på Linkedin och brinna av hat när jag är på dåligt humör, mycket bra ventil i vardagen
Så fina, purjolöken ser ju helt äkta ut! Jag skulle aldrig ha tålamod med så smått pill, är mer för inredningsbiten med möbler etc. Glömde förresten att säga att jag har tre pyttesmå dockhus också i skala 1:144. Varje dockhus måste ju ha ett dockhus eller?Javisst. Dock smälte den leran i ugnen, så jag fick testa en annan variant. Nämligen att lacka dom, och det gick ju betydligt mycket bättre än om den otvättade potatisen skiner trots brun krita på dem.
Bilderna är plockade ifrån en grupp på facebook om det är så att ni känner igen dom.
Jag har ett Dallas Lundby som jag gör om, har även underdel och söker titt som tätt fronten till den.