Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag känns inte som min dag, är trött :grin:
Men ska till föräldrarnas lägenhet efter jobbet för att vattna deras blommor, och frågade en kollega om jag kunde sluta tidigare ... det är så lugnt på jobbet idag.
Det fick jag. Och jag funderar på att sluta vid ett tiden 🙈

Det vore så skönt :angel::o
 
Men alltså, varför begå självtortyr? :rofl:
Jag är på din dotters sida :mad: Tacka vet jag min mamma som inte ens blev arg när jag helt på eget bevåg vid 5 års ålder vaknade vid 5 på morgonen en tisdag och åt upp all glass (4l) i frysen. Hennes reaktion var snarare "jahopp, då får vi gå och handla glass sen då". :D

Jag lovar dig, jag är inte speciellt hård på sånt där 😅 Men jag vet att öppnar nån av oss dom där chokladkakorna innan fredag så har vi inget på fredag 😂
 
Är visst inte bara mentalt tufft att komma tillbaka; även fysiskt haha. Tror jag har träningsvärk i magmusklerna (gör benövningar på halvförlamad vårdtagare i sängen vilket kändes ännu mer idag). Annars måste jag säga att de två timmarna har gått fint! Har precis pratat med läkaren och jag får 25% en vecka till innan jag testar halvtid :). Nu är det lunchdags! Ska bli gott med tacokyckling :).
 
Meh tar ju bara 40 minuter med cykel :) Inte så långt med bil. Kan ju promenera eller springa annars :D

(jag vet, nu är jag hemsk. Ska sluta ;))

Som tillägg kan jag ju säga att jag en gång gått 12km enkel väg bara för att jag var godissugen. 🙄

Tar typ 10-12 minuter med bil men som sagt, oftast känns det ovärt och den butiken är inte öppen sent på kvällen som dom i stan och det är ju oftast då man blir sugen, bara för att det ska vara riktigt jävligt 😂

När jag gick på högstadiet brukade jag och min dåvarande bästis gå ut och gå för att motionera. Bara det att vi gick till affären och köpte kexchoklad, varje gång 😂
 
Biskops Kulla kyrkan
20200813_111634.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 383
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 143
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 996
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp