PMarVänta lite, vad är det för ö? Djurgården?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
PMarVänta lite, vad är det för ö? Djurgården?
Vad menar du? Är det inte bra om du inte kan komma tillbaka på ön igen? Jag menar, det måste väl vara en giltig anledning till att inte kunna komma till jobbet?Är sur över att jag inte har något godis och jag vågar inte smita iväg och köpa om jag inte kan komma tillbaka på ön igen
Men alltså, varför begå självtortyr?
Jag är på din dotters sida Tacka vet jag min mamma som inte ens blev arg när jag helt på eget bevåg vid 5 års ålder vaknade vid 5 på morgonen en tisdag och åt upp all glass (4l) i frysen. Hennes reaktion var snarare "jahopp, då får vi gå och handla glass sen då".
Bara köpa nya chokladkakorJag lovar dig, jag är inte speciellt hård på sånt där Men jag vet att öppnar nån av oss dom där chokladkakorna innan fredag så har vi inget på fredag
Bara köpa nya chokladkakor
Fullt rimligtVi har typ en mil till närmsta butik
Fullt rimligt
Eller baka något? Du skulle ju kunna baka något nu för ditt sötsug? Typ chokladbollar.Ja alltså slår suget till alltför illa så är det ju bara att åka. Men oftast tycker man det blir för besvärligt och tidsödande så man får lov att överleva och ta ett tuggummi istället
Meh tar ju bara 40 minuter med cykel Inte så långt med bil. Kan ju promenera eller springa annarsVi har typ en mil till närmsta butik
Ännu bättre! Då blir det gratis motion direkt efter chokladen, då kan ni äta hur mycket som helstVi har typ en mil till närmsta butik
Meh tar ju bara 40 minuter med cykel Inte så långt med bil. Kan ju promenera eller springa annars
(jag vet, nu är jag hemsk. Ska sluta )
Som tillägg kan jag ju säga att jag en gång gått 12km enkel väg bara för att jag var godissugen.
Ännu bättre! Då blir det gratis motion direkt efter chokladen, då kan ni äta hur mycket som helst
Eller baka något? Du skulle ju kunna baka något nu för ditt sötsug? Typ chokladbollar.
Pffft, ta lunchJag har blåbärspaj och vaniljsås i kylen som blev över från igår Men jag är faktiskt inte sugen på nåt sött just nu. Sitter och äter min matlåda
Plus att jag inte kan ställa mig och baka på arbetstid
Pffft, ta lunch