Ah då är jag medVi brukar säga så om busskorten som skolan delar ut till elever med längre än X antal kilometer till skolan. Insåg nu att det kan tolkas som två grejer, det är alltså inget kort för att komma in i skolan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah då är jag medVi brukar säga så om busskorten som skolan delar ut till elever med längre än X antal kilometer till skolan. Insåg nu att det kan tolkas som två grejer, det är alltså inget kort för att komma in i skolan
Ååh vilka fina glas!
Har dansat genom hela Stureplan. Nu promenerar jag hem i ljum sommarnatt! Är typ hög på livet!
Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.
Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet
Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.
Jag laddar alltid min telefon direkt på morgonen.Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.
Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet
Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.
Det enda blöta här är fukten..... Det ska fortsätta att vara kanonväder, enligt prognos.... Sol, härliga temperaturer och näst intill vindstilla....Eh, det REGNAR?! Väldigt oväntat, inget sådant på prognosen. Tyckte väl det var lite blött ute när jag staplade upp
Det enda blöta här är fukten..... Det ska fortsätta att vara kanonväder, enligt prognos.... Sol, härliga temperaturer och näst intill vindstilla....
Visa bifogad fil 55616
Ibland kommer det ett sådant där litet överraskningsmoln......Det ska bli fint här också senare, jag blev bara så förvånad för ingen app hade regn på prognosen
Ibland kommer det ett sådant där litet överraskningsmoln......