Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.

Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet 🤔

Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.
 
Jag ger upp. Tampa-Columbus började sin match klockan nio i går (yay för tidiga matcher som vi i Europa kan kolla på). De är nu inne på 5OT sex timmar senare. Man kan bara tänka sig hur spelarna känner sig nu, och imorgon. Helt sjukt att första matchen redan gör att hela schemat måste omorganiseras. De har just nu spelat mer än två matcher.
 
Det här blir en dag fylld av kaffe.

Trodde det var tisdag när jag vaknade i morse. Dosetten höll med mig, tisdagspillren låg där så snällt och väntade. Fick inte riktigt ihop det, är helt säker på att jag jobbat två dagar den här veckan. Men säger dosetten tisdag så är det så.

Jag hade visst råkat äta upp fel pillerdag igår :banghead: Tagit söndag istället för tisdag. Jag tänker inte erkänna hur lång tid det tog innan jag kom på vad som var fel.
 
Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.

Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet 🤔

Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.

Jag pluggar ofta i min telefon över natten :D men jag har bra originalladdare.
 
Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.

Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet 🤔

Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.
Jag laddar alltid min telefon direkt på morgonen.
 
Eh, det REGNAR?! O_o Väldigt oväntat, inget sådant på prognosen. Tyckte väl det var lite blött ute när jag staplade upp :D
Det enda blöta här är fukten..... ;) Det ska fortsätta att vara kanonväder, enligt prognos.... Sol, härliga temperaturer och näst intill vindstilla.... :banana:
Skärmbild (607).webp
 
Trött 😴 Borde eg skriva tills det är dags att väcka barnet men jag orkar inte! Vi ska till tandis och räkna tänder, sen sen lämning på föris och så skriva skriva skriva 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 396
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp