Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med fullständigt. Dessa fantastiska sommarkvällar kan jag inte få för många av.Älskar värme. Älskar sommarkvällar. Hoppas att sommaren aldrig tar slut! ❤
Älskar värme. Älskar sommarkvällar. Hoppas att sommaren aldrig tar slut! ❤
Det hoppas jag också ! Har hört så många beklaga sig över att det fina vädret kommer nu precis när de går tillbaka till jobbet efter semestern. Jag tycker inte att det gör så mycket. Kvällarna har man ju ändå.... Jag satt ute en stund på lunchen men tyckte nästan att det blev lite väl hett. När jag sedan kom hem var det PRECIS lagom....Håller med fullständigt. Dessa fantastiska sommarkvällar kan jag inte få för många av.
Skolkort?Mina gamla klasskompisar som bor och går i skola i kommunen har fått sina skolkort, men jag har inte fått mitt. Eftersom min skola ligger i en annan kommun så ansvarar jag själv för att ansöka inför varje nytt läsår. Det går alltså inte automatiskt som det hade gjort om jag hade gått i en skola i kommunen och jag ansökte en dag försent då jag inte visste att jag var tvungen att ansöka igen. Men förhoppningsvis är det bara en fördröjning i posten
Vi brukar säga så om busskorten som skolan delar ut till elever med längre än X antal kilometer till skolan. Insåg nu att det kan tolkas som två grejer, det är alltså inget kort för att komma in i skolanSkolkort?