Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min nya altan som snickaren var här för att göra klart idag :love:
17972937-B1CC-426B-B263-9A816089A154.webp
 
Fick precis veta att familjen som var i hästbussen (som blev påkörda och ponnyn dog) är några jag är lite ytligt bekant med genom hästarna. Känns ännu mer obehagligt när det kommer nära på det sättet :( Och plötsligt känns det läskigt att vi ska ut med transporten både ikväll och imorgon.

Åh vad sorgligt :(. Förstår att du tänker så men försök låt bli, allra oftast går det ju jättebra! :). Och ha så kul med hoppträningen (för det var väl det du skulle iväg på?!?) :).
 
Skulle bara skapa ett evenemang på Facebook för jobbet innan jag tänkt sluta för dagen.
Tji fick jag. Nu står det bara och snurrar och jag som bara hade kvar att lägga in en bild innan publicering.

Får blir ett nytt försök senare eller imorgon istället.


Gjorde en Bredbandskoll. Ned: 83,57 Upp: 0,010. Tack för den. Inte lätt och jobba hemifrån då...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 400
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 152
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp