Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh Wow! Vad fint!! Nu blir det väl buketräff?Min nya altan som snickaren var här för att göra klart idag
Visa bifogad fil 55581
Mi
Mitt hår blir blekt på sommaren, och har maxgräns där det slutar växa.
Med två undantag: ett strå på baksidan av höger knä och ett på kinden. Jag testade att inte raka det på baksidan av knät på 2 år och det blev 15 cm. Sen slets den av på något sätt, sjukt besviken
Det kan mycket väl vara så. Behöver inte betyda att hon är ”trög” utan ovan vid datorer och/eller rädd för att göra fel.En av mina fantastiska kollegor har bott 20 år i landet och pratar fortfarande inte språket. Hon går till sina landsmän så översätter de åt henne. På två veckor har hon fortfarande inte lärt sig hur man loggar in på jobbdatorn. Lösenordet sitter på en lapp och det är superenkelt. Men jag har fått logga in åt henne 2 ggr dagligen. Hur kan man vara så trög? Får göra brandkårsutryckningar hela tiden och hjälpa henne med datorn. Hon verkar aldrig ha rört en dator tidigare.
Det kan mycket väl vara så. Behöver inte betyda att hon är ”trög” utan ovan vid datorer och/eller rädd för att göra fel.
Vilken urmysigt veranda !!Min nya altan som snickaren var här för att göra klart idag
Visa bifogad fil 55581
Haha högst oklart varifrån det citatet kom ifrån
Vad jag läser ut ur detta: Mitt 15cm långa bakknä hårstrå var kvinnlig och rädd får datorer
Då är hårstrået under min haka en mager och blyg man som hellre böjer sig än är uppstudsig
Vad jag läser ut ur detta: Mitt 15cm långa bakknä hårstrå var kvinnlig och rädd får datorer
Åh, svettigt värreJag orkar inte
Visa bifogad fil 55595