Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Herregud vad trött jag är :arghh: Helt desorienterad, vet knappt vem jag är eller vad det är för dag eller nånting.
Kollade väderapp innan jag klädde på mig, den sa sol och varmt så jag tog på mig shorts och t-shirt, gick ut en liten sväng med hundarna och frös :confused: Hjälpte inte mot desorienteringen direkt :meh:
Ska snart ta den ordentliga morgonpromenaden i skogen och sen cykla till stallet. Måste bara komma på hur jag ska komma tillbaka till verkligheten först :cautious:
 
Herregud vad trött jag är :arghh: Helt desorienterad, vet knappt vem jag är eller vad det är för dag eller nånting.
Kollade väderapp innan jag klädde på mig, den sa sol och varmt så jag tog på mig shorts och t-shirt, gick ut en liten sväng med hundarna och frös :confused: Hjälpte inte mot desorienteringen direkt :meh:
Ska snart ta den ordentliga morgonpromenaden i skogen och sen cykla till stallet. Måste bara komma på hur jag ska komma tillbaka till verkligheten först :cautious:

Skit i verkligheten. Ibland är det skönare att inte ha någon koll :D

Shorts och fleecetröja är mitt motto nu när det är lite halvkallt/varmt.

/Diabetikern som just insåg att det är onsdag och inte fredag :D
 
Brukar alltid ladda telefonen på natten men efter tidigare diskussion idag blev jag fundersam.

Ah nu blev det svårt! Ladda halva natten? Direkt på morgonen?
Eller bara skita i rådet 🤔

Dricker te nu och kanske är det värt att vara upp ett tag till då det är den tiden på året med stor chans att se stjärnfall.
Jag laddar mobilen på kvällen. Sen på morgonen och över dagen om det behövs :)
—————————————

Är jag sjuk eller? Detta är inte ok för fem öre :mad: Vaknade 4.30 och har inte somnat om sen dess men NU börjar jag bli trött igen O_o
 
Skogspromenaden klar, kommit lite mer "till verkligheten" nu, känns inte helt som det ska men iallafall mycket bättre :up: Så nu ska jag trampa iväg mot stallet. Lite egoistiskt hoppas jag att jag får vara ensam där idag :angel:

Var och startade en maskin tvätt också, och slogs då av att en del av de kläder jag använder nu var för små förr, och en del som börjar sitta lite stort nu satt inte så förr. Det BORDE ju räcka som bevis att jag inte kan vara större nu än då (kläder växer ju knappast i garderoben) men ändå varken känner eller ser jag nåt MINDRE :confused: Förstår verkligen inte. Antingen har kläderna på nåt vis töjt ut sig eller så är det nåt fel på min syn och känsel O_o Och hur ska jag isåfall kunna veta vad mer jag ser eller känner "fel"? :crazy:
 
Det första jag tänkte på när jag såg den här bilden var... buke! :D
1997FA14-42F1-4045-B8B9-B7709BFCBA72.webp
 
Lyssnar på min Release Radar på Spotify, av någon anledning är det många grekiska låtar. :confused: Jag brukar inte lyssna på grekiskt.
Kolla lyssningshistoriken. Spotify började rekommendera konstig musik till kompis (som är hardcore hårdrockare - han fick barnvisor, RnB och HipHop rekommenderat), och det visade sig att hans Spotify hade blivit hackat av någon snubbe som lyssnade på sånt. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 396
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp