Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får man köpa en sån här till sin trädgård?

Känner att den skulle passa in hos mig...

tradgardstomte-enhorning-attack-1.jpg
 
De e baske mig (såklart) tyngre mentalt än fysiskt att komma tillbaka till ett jobb som gjort en sönderstressad sååå får se när läkaren ringer imorn om jag får 25% lite längre....tänker inte säga att det är bättre än det är, måste ju va ärlig mot mig själv!
Jobbat mina två timmar och så handlat, nu ska jag fixa lunch 😊.
 
Det händer noll på jobbet i dag. Ska påbörja en grej om en stund (när kollegan behagar skicka en lista jag behöver för att börja den grejen).
Annars har jag skvallrat med en annan kollega och sitter och slösurfar litegrann.
Jag kan inte ens slösurfa, min chef gillar inte om jag gör det :cautious:
Fast hon är inte på plats just nu ... eh
 
Krockade idag på väg till psyk. Precis innan jag skulle köra in och parkera så stannar en bil framför mig och ska köra in på en väg och jag missar det och tvärbromsade.
Hon fick ont i nacken och blev chockad, jag oskadd och lugn.
Hennes bil fick knappt någon skada, min kommer nog få åka till skroten.
Allt kom typ, ambulans, räddningstjänst och polis. Så nu ska polisen ta upp det som ett ärende och jag nojar.
Som tur är har jag snälla föräldrar som hjälper mig med kostnader och sånt. Antagligen får vi köpa en ny bil..

Dålig start på dagen.
 
Krockade idag på väg till psyk. Precis innan jag skulle köra in och parkera så stannar en bil framför mig och ska köra in på en väg och jag missar det och tvärbromsade.
Hon fick ont i nacken och blev chockad, jag oskadd och lugn.
Hennes bil fick knappt någon skada, min kommer nog få åka till skroten.
Allt kom typ, ambulans, räddningstjänst och polis. Så nu ska polisen ta upp det som ett ärende och jag nojar.
Som tur är har jag snälla föräldrar som hjälper mig med kostnader och sånt. Antagligen får vi köpa en ny bil..

Dålig start på dagen.

Skönt att du är oskadd! Allt annat är bara materiellt och obetydligt i sammanhanget!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 395
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp