Får man köpa en sån här till sin trädgård?
Känner att den skulle passa in hos mig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart!Får man köpa en sån här till sin trädgård?
En kollega ringde: "Good morning!". Kl strax efter 11
Jag brukar säga godmorgon fram till 15.00. Samt ”trevlig helg” på måndagar
Är det positivt eller negativt undrar jagMin fd opera-coach kommenterade syrligt att jag kanske borde återuppta kontakten med henne
Jag kan inte ens slösurfa, min chef gillar inte om jag gör detDet händer noll på jobbet i dag. Ska påbörja en grej om en stund (när kollegan behagar skicka en lista jag behöver för att börja den grejen).
Annars har jag skvallrat med en annan kollega och sitter och slösurfar litegrann.
Jag trodde att den skulle vara gullig tills jag insåg att en dvärg är spetsad på hörnetFår man köpa en sån här till sin trädgård?
Jag trodde att den skulle vara gullig tills jag insåg att en dvärg är spetsad på hörnet
Är det positivt eller negativt undrar jag
Krockade idag på väg till psyk. Precis innan jag skulle köra in och parkera så stannar en bil framför mig och ska köra in på en väg och jag missar det och tvärbromsade.
Hon fick ont i nacken och blev chockad, jag oskadd och lugn.
Hennes bil fick knappt någon skada, min kommer nog få åka till skroten.
Allt kom typ, ambulans, räddningstjänst och polis. Så nu ska polisen ta upp det som ett ärende och jag nojar.
Som tur är har jag snälla föräldrar som hjälper mig med kostnader och sånt. Antagligen får vi köpa en ny bil..
Dålig start på dagen.
Jag gillade den ännu meraDen heter Attack....
Ja, det är sant. Känns dock konstig att jag är så lugn.Skönt att du är oskadd! Allt annat är bara materiellt och obetydligt i sammanhanget!
Ja, det är sant. Känns dock konstig att jag är så lugn.
Jag har ett som sitter ca 30 cm upp, det är i vägen, kan inte använda det utan att flytta lite på sängen.Varför sätter man egentligen eluttag längst ner Det börjar bli förbaskat långt ner till backen hade gärna velat ha dom i midjehöjd istället