Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Framme i stallet nu, helt sjukt vad kvav luft det är och alla äckliga insekter är HELT galna! :arghh: :wtf:

Jag ligger i schäslongen under en yllefilt :D

458A3114-FA75-4361-B9AF-6340A8BC1AFE.webp
 
Total förvirring och missförstånd deluxe verkar skett kring en stor grej vid skolstart. Så går det när 3 enheter planerar på varsitt håll, chefer inte kommunicerar vad som händer, ingen av de som ska genomföra något har några som helst mandat, och mentaliteten är "Men vi har ju planerat vår grej nu, onödigt att ha extra möten kring det här".

Skrev ett mail till samtliga inblandade att nu är jag superförvirrad för alla säger olika, alla har planerat olika, och ingen har pratat med varandra. Skrev även att om vi samarbetar lite kanske sådan här förvirring inte sker i fortsättningen.
Lagom syrligt, men jag blir så himla trött på den här arbetsplatsen, ingen vill samarbeta? Bara sitta och planera och fnula för sig själv i något hörn. :rage::arghh:
 
Varför sätter man egentligen eluttag längst ner :confused: Det börjar bli förbaskat långt ner till backen hade gärna velat ha dom i midjehöjd istället :p
:D I äldre hus sitter eluttagen ofta högre upp! Vi har en väldig blandning på höjder hos oss, en del sitter i underkanten på fönstret och en del sitter vid golvet, mycket beroende på när just det eluttaget har kommit till.
 
:D I äldre hus sitter eluttagen ofta högre upp! Vi har en väldig blandning på höjder hos oss, en del sitter i underkanten på fönstret och en del sitter vid golvet, mycket beroende på när just det eluttaget har kommit till.

Just ja, i min salong som inte är renoverad på minst 60 år sitter uttagen också i fönsterbrädehöjd.

Kan tillägga att elen är ok, min elektriker har kollat den. Det är låg belastning men jag ska göra om där när jag har råd. Uttagen kommer att fortsätta vara i den höjden :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 396
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 151
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp