Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar jag det?Ringblomssalva?
En tanke bara.Det skulle jag säkert behöva, jag behöver ju tydligen psykologhjälp för typ allt så varför inte det här också. Det kommer dock inte att hända, aldrig att jag sitter och pratar om det här med nån så.
Var hittar jag det?
En tanke bara.
Kan du visa det du skrev här och be att få prata om hur du ska tackla det utan att gå in på själva händelserna? Mera hantera måendet just nu.
Du har antgligen någon form av PTSD från den tiden. Den behöver du komma ur.
Jag tänkte inte i din nuvarande vårdkontakt.Nej, eftersom jag inte har nån annan kontakt inom vården än telefonsamtal med läkare ungefär var fjärde månad så finns det ingen att visa det för.
Jag tänkte inte i din nuvarande vårdkontakt.
jag tror att du behöver ha en ny, och tätare kontakt. Eftersom du inte pratat med vården om detta så är det ett "nytt ärende".
Prokrastinerar.
Jaha. Det är ju så jävla mycket jag skulle behöva olika vårdkontakter om, och om jag över huvud taget tar NÅN kontakt med NÅN inom vården så kommer det här långt ner på prio-listan så nej.
Jaha. Det är ju så jävla mycket jag skulle behöva olika vårdkontakter om, och om jag över huvud taget tar NÅN kontakt med NÅN inom vården så kommer det här långt ner på prio-listan så nej.
Vi är bra på det i den här tråden