Gud vad ponnyns spån ser skönt ut. Vill bara lägga mig i ett hörn i boxen och sova. Fast för bästa resultat skulle såklart ponnyn vara inne och ligga och sova han också, men han är ute i hagen och säkert inte alls sov-sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag saknar ändå att ha (mer) kontakt med min vän. Även om jag slutade umgås med honom för att "ta hand om mig själv", dvs jag vet att det är "rätt" sak att göra, så saknar jag ändå de bra sidorna och det bra han gav i mitt liv liksom. Så jag kan inte säga att jag inte vill ha kontakt med nån som behandlat mig så för uppenbarligen vill jag ju det.
Gud vad ponnyns spån ser skönt ut. Vill bara lägga mig i ett hörn i boxen
Ja, det är bara att ducka. Man kanske får börja ha hjälm när man kör gräsklippareSeriöst, jag fick ett äpple i skallen igår. Det gör f-n ONT på allvar
Ja, det är bara att ducka. Man kanske får börja ha hjälm när man kör gräsklippare
Det finns säkert människor där ute som kan bli dina vänner, utan att känna att de behöver göra vad din "vän" (enligt mig inte en vän, om hen så hade gett dig 25 miljoner kronor).Fast jag saknar ändå att ha (mer) kontakt med min vän. Även om jag slutade umgås med honom för att "ta hand om mig själv", dvs jag vet att det är "rätt" sak att göra, så saknar jag ändå de bra sidorna och det bra han gav i mitt liv liksom. Så jag kan inte säga att jag inte vill ha kontakt med nån som behandlat mig så för uppenbarligen vill jag ju det.
Snål häst du hade, min Safir delade gärna med sig, han tog upp en tuss och släppte den i mitt knä. Jag tillbringade mycket tid i hans box i väntan på bussar. ❤Jag brukade goa in mig i ett hörn i boxen och bara sitta där medan Salome åt hö Hon tyckte nog matte var lite märklig men så länge jag inte åt hennes mat var det lugnt
Snål häst du hade, min Safir delade gärna med sig, han tog upp en tuss och släppte den i mitt knä. Jag tillbringade mycket tid i hans box i väntan på bussar. ❤
Fast jag saknar ändå att ha (mer) kontakt med min vän. Även om jag slutade umgås med honom för att "ta hand om mig själv", dvs jag vet att det är "rätt" sak att göra, så saknar jag ändå de bra sidorna och det bra han gav i mitt liv liksom. Så jag kan inte säga att jag inte vill ha kontakt med nån som behandlat mig så för uppenbarligen vill jag ju det.
Jag brukade goa in mig i ett hörn i boxen och bara sitta där medan Salome åt hö Hon tyckte nog matte var lite märklig men så länge jag inte åt hennes mat var det lugnt
Jag brukade käka frukost i hästens box en del när jobbdagarna började tidigt och jag bodde på samma gård/hade honom hemma.
när man morgonrockar morgonfodrades jag med.
Så mysigt med deras tugg-ljud! ❤
Jag brukade goa in mig i ett hörn i boxen och bara sitta där medan Salome åt hö Hon tyckte nog matte var lite märklig men så länge jag inte åt hennes mat var det lugnt
Självklart kan man sakna de bra delarna av en person eller relation! Extremt få är ju rakt igenom dåliga. Så även om en person gjort hemska saker som gör att man måste bryta relationen så kan man ju sakna de bra bitarna.
Det är ju inget konstigt!
Jag träffade en kvinna för en herrans massa år sedan som just fått veta att hennes bror var döende i cancer. Denne bror hade utsatt henne för övergrepp då hon var liten och hon hade sedan många år tillbaks brutit med honom pga det. När han låg döende var det otroligt sorgligt för henne att förlora sin bror. Men hon var ju också så arg, ledsen etc på vad han utsatt henne för.
Det är sällan så att en person bara för med sig skit. Men ibland är skiten för illa fr att ha i sitt liv.
Jag tror också du skulle behöva prata med en bra psykolog om det här.
De har hört liknande saker förr. Eller ännu värre. Och de kan hjälpa dig att prata genom frågor etc om du tycker det är svårt att börja prata.
Du är ju värd att må bra! ❤
Hade jag gjort det hade Salome krävt att få min frukost också
Edit: När man ropade på henne i hagen var det "Havre, havre, havre, havre" med glättig röst som gällde. Hon kom direkt