Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen är det ngn slags fotbollsmatch för höll precis på att flyga av stolen när PH-grannen VRÅLADE i extas från sin balkong bredvid :rofl: Två sekunder messade flickvännen "förlåt, jag ska slå ihjäl honom".

:rofl:

Jag behöver aldrig slå på matchen på sommaren, finns en sports bar i början på min gata. De har alla fönster och dörrar öppna och jag hör vrålande i extas, vrålande i vrede och vrålande i förtvivlan. Den gemensamma faktorn är vrålande :grin:
 
Lilla Malte, alltid nyfiken på vad man gör
20200809_200318.webp
 
Vet inte varför jag skriver här, antagligen för att jag är så vansinnigt förtjust i att plåga mig själv och slå på mig själv 🤷‍♀️
Har iallafall haft det mest värdelösa jävla dygnet på väldigt väldigt länge, var nog flera år sedan jag mådde så här pestigt. Ser verkligen inte fram emot veckan, jag kommer vara ett stort jävla misslyckande när jag ska iväg med hästen och hoppa så egentligen borde jag bara avboka allt.
Ska gå och lägga mig snart men kommer förmodligen inte sova många minuter mer än jag gjorde i natt.
Skulle det råka slå ner en meteorit precis i huvudet på mig och förvandla mig till köttfärs så skulle ingen bli gladare än jag, om vi säger så.
Och är det nån som råkar veta vem jag är IRL så orkar jag faktiskt inte bry mig längre men vänligen säg inget om/när vi träffas isåfall, pallar ej det.
 
Örk, vad varmt det känns inne plötsligt.. Ska försöka sova. Hoppas att jag och katterna kan åka och sova hos särbon ett par nätter nu i veckan, där finns ac.. Jag ska frysa in ett par PET-flaskor med vatten imorgon (funkar som kylklampar, gjorde så den där sjukt varma sommaren för ett par år sen). Oh well, verkar iaf få ner tempen i köket igen nu!
 
Örk, vad varmt det känns inne plötsligt.. Ska försöka sova. Hoppas att jag och katterna kan åka och sova hos särbon ett par nätter nu i veckan, där finns ac.. Jag ska frysa in ett par PET-flaskor med vatten imorgon (funkar som kylklampar, gjorde så den där sjukt varma sommaren för ett par år sen). Oh well, verkar iaf få ner tempen i köket igen nu!
Ja så gjorde jag med då.
Får kanske frysa ner lite ifall att dt fortsätter
 
Ingen John Blund än, oj vad jag inte är förvånad. Däremot massa jobbiga tankar. Jag villhöver skriva av mig men gör det vitt så blir det lätt att scrolla förbi och inte läsa.

Först och främst: TRIGGERVARNING! Sedan: olämpligt för de som inte är vuxna, eller de som allmänt är känsliga för sex och sånt. Och känner nån mig så önskar jag att ni inte läser men jag kan inte bestämma nåt.
Okej är det nån som ändå tänker läsa så har ni blivit varnade nu.
Jag kan inte få bort tankar, minnesbilder och känslor som kretsar kring min enda "IRL-vän". Som är en värdelös vän på många sätt och samtidigt den enda vän jag har. Vilket gör följande jobbigheter fullt möjliga.
Jag och den här vännen festade ganska mycket och ofta. Jag brukade sova hos honom. Han brukade runka innan han somnade, jag ignorerade honom. En natt började han ta på mig. Jag flyttade mig först men orkade sen inte bry mig, full och trött. Det hela utvecklades till att vi brukade ha fyllesex. Eller att han brukade ha det, jag var tämligen passiv till det hela.
Spola fram lite, min vän fick reda på att jag sålt sex bland annat som självskadebeteende. Det tyckte väl han var spännande så han undrade hur mycket jag skulle ta för att göra X eller Y. Där borde jag självklart ha sagt att han var ett äckel och nejtack, men nä, det gjorde jag inte. Så vi började göra både X och Y och annat han kände för. Hela tiden medans han samtidigt fortfarande var en bra vän, den enda jag kunnat prata med, den enda som inte idiotförklarat mig eller ifrågasatt min hjärna. Och fast jag vid flera tillfällen sagt att jag inte mår bra av det, att det inte blir bra i längden.
Sen kom jag till en punkt i livet när jag kände att det var dags att börja ta hand om mig själv. Slutade med sånt där och i samband med det blev det liksom enklast att även försöka minska på kontakten med, och framförallt att träffa, min vän. Och där är jag fortfarande, dvs utan vän men med äckeltankar och äckelkänslor som växer sig starkare och starkare för varje dag och ju mer jag tänker på det. Och jag KAN INTE sluta tänka på det :banghead: Nu är ju inte min vän den enda som ser/sett på mig på det här sättet, och jag undrar mest, HUR ska jag kunna känna annat än äckel för den här kroppen, efter vad den har gjort och vad den väcker hos somliga killar/män? Det går inte att INTE bli äcklad av det
.

End of rant, nu ska jag fortsätta försöka få tag på John Blund.
 
Ingen John Blund än, oj vad jag inte är förvånad. Däremot massa jobbiga tankar. Jag villhöver skriva av mig men gör det vitt så blir det lätt att scrolla förbi och inte läsa.

Först och främst: TRIGGERVARNING! Sedan: olämpligt för de som inte är vuxna, eller de som allmänt är känsliga för sex och sånt. Och känner nån mig så önskar jag att ni inte läser men jag kan inte bestämma nåt.
Okej är det nån som ändå tänker läsa så har ni blivit varnade nu.
Jag kan inte få bort tankar, minnesbilder och känslor som kretsar kring min enda "IRL-vän". Som är en värdelös vän på många sätt och samtidigt den enda vän jag har. Vilket gör följande jobbigheter fullt möjliga.
Jag och den här vännen festade ganska mycket och ofta. Jag brukade sova hos honom. Han brukade runka innan han somnade, jag ignorerade honom. En natt började han ta på mig. Jag flyttade mig först men orkade sen inte bry mig, full och trött. Det hela utvecklades till att vi brukade ha fyllesex. Eller att han brukade ha det, jag var tämligen passiv till det hela.
Spola fram lite, min vän fick reda på att jag sålt sex bland annat som självskadebeteende. Det tyckte väl han var spännande så han undrade hur mycket jag skulle ta för att göra X eller Y. Där borde jag självklart ha sagt att han var ett äckel och nejtack, men nä, det gjorde jag inte. Så vi började göra både X och Y och annat han kände för. Hela tiden medans han samtidigt fortfarande var en bra vän, den enda jag kunnat prata med, den enda som inte idiotförklarat mig eller ifrågasatt min hjärna. Och fast jag vid flera tillfällen sagt att jag inte mår bra av det, att det inte blir bra i längden.
Sen kom jag till en punkt i livet när jag kände att det var dags att börja ta hand om mig själv. Slutade med sånt där och i samband med det blev det liksom enklast att även försöka minska på kontakten med, och framförallt att träffa, min vän. Och där är jag fortfarande, dvs utan vän men med äckeltankar och äckelkänslor som växer sig starkare och starkare för varje dag och ju mer jag tänker på det. Och jag KAN INTE sluta tänka på det :banghead: Nu är ju inte min vän den enda som ser/sett på mig på det här sättet, och jag undrar mest, HUR ska jag kunna känna annat än äckel för den här kroppen, efter vad den har gjort och vad den väcker hos somliga killar/män? Det går inte att INTE bli äcklad av det
.

End of rant, nu ska jag fortsätta försöka få tag på John Blund.
Det är varken fel på dig eller din kropp, din sk "vän" är det väldigt mycket fel på som utnyttjat dig trots att han vet att du mått/mår dålig. 🤬
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 414
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 169
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp