Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter på balkongen, surfar och dricker ett glas vin

D1337B00-D612-4FC1-AA84-780A9131659D.webp

Tydligen är det ngn slags fotbollsmatch för höll precis på att flyga av stolen när PH-grannen VRÅLADE i extas från sin balkong bredvid :rofl: Två sekunder messade flickvännen "förlåt, jag ska slå ihjäl honom".

:rofl:

Vi har sommar i norr också. Jag är så löjligt förtjust ni att köra åkgräsklippare, lyssna på sommarlåtar och sjunga allt jag kan (vilket går bra när jag har hörselkåpor och klipparen lever om, annars kan jag inte sjunga då det är så falskt). Sen får man ducka för äpplen som håller på att växa till sig. Får dom in en fullträff kommer sambon anklagas för att inte vara snäll. :cautious: :laugh: sen måste man stanna under körsbärsträden och plocka lite snacks :love: alltså SOMMAR!!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 316
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 034
Senast: Noxos
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
474
Senast: athena
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka