Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens realitycheck i kategorin ”känn på den du din fattige jävel”. Satfläsk vilka vräkiga båtar folk har. Åkte precis förbi en lyx-yacht med gigantisk jävla veranda. Två tanter satt med varsin champagnehink och ba ”yolo” 😂🥂👵🏼👵🏼
”Kompis det går bra nu...”😅
Noterade dock att de saknade underhållning i form av en ukulele-spelare. Borde presenterat mina tjänster och sålt in mitt koncept. De hade säkert betalat bra
 
Jag har varit extremt trött idag
Att vara social är oerhört krävande.
Så nu börjar strax tiden då jag bara jobbar och sover.
 
Vuxna människor som inte kan bete sig som vuxna människor :banghead: Så nu hänger hela deras kommunikation på mig :wtf:

Jaha, och vad ska jag säga då? Det är inte jag som skapat problemet så hur ska jag lösa problemet när ingen talar om för mig var problemet ligger? Suck... "det är vuxengrejer, du har inget med det att göra, men glöm inte att lösa problemet!" :meh:
 
Fikar
20200809_154928.webp
 
Jag känner delvis igen det där. Men nej, vuxna människor får lösa sin kommunikation själva, det får de faktiskt inte lägga över på dig!
De andra åkte för ett tag sen. Så nu är det lugnt... ett tag i alla fall 🙄

Jag hoppas att de kan hålla sig ifrån varandra ett tag nu och lugna ner sig, så att de kan komma tillbaka till diskussionen senare och reda ut det. Utan mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 414
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 169
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp