athena_arabians
Trådstartare
Ser helt underbart ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser helt underbart ut!
Alltid klokt att ha ett annat säkert yrke att falla tillbaka på om målningen skiter sig!
Skickat iväg maken, sonen, dotterns pojkvän och barnens två "bröder" på fisketur med båten. Själv ska jag måla fönster.
Gårdagen hos mamma visade tydligt att jag måste släppa tanken på sommarstugan. Vi röjde två rum i fjol och de var knökfulla igen. Syrran frågade mamma om hon ville att vi skulle röja nästa sommar men nej, det behövdes inte, det var bara en bokhylla som skulle bort. Att vi lyckades hitta dockskåpet som mamma anklagade mig för att ha slängt under en massa saker, betydde inte att det var stökigt.
En hög med "jätteviktiga papper" innehöll försäkringspapper från -96 och planscher på skadedjur. Det var även så besvärligt att ta sig fram till det stora trästallet, som vi lekte mängder med som små, så hon hade köpt en annat stall och massa djur.
Det var nog ett bra beslut att inte åka upp dit tidigare i sommar, jag blir bara ledsen.
Kasta ved ?!?!? Vilken tur att de tänkte på dig i stället !Har hämtat ved hos stockholmssläktingarna De skulle kasta den men kom på att jag använder ju ved och behöver mer så de ringde igår. Det var säkert en halv kubik och mycket av det björkved.
Kasta ved ?!?!? Vilken tur att de tänkte på dig i stället !
Nej det är inte friskt, men hon är inte där hon inser det än, tveksamt om hon någonsin kommer dit. Det kommer att ligga på mig och syrran att röja upp en dag.Så himla jobbigt och trist Plus att det låter ju inte helt friskt heller.
Har shorts men det är så kallt ute att långbyxor och lång tröja är nog att föredra.
Har rensat en rabatt som var kaos och ska nu äta något.