Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan aldrig ha för mycket, vet aldrig framtida behov.En SSD kanske?
Jag krämade i rejält när jag köpte ny dator sist. 2 SSD med 2T, och en HDD med 5T för foton och annat. Kommer nog aldrig fylla allt
Jag har kommit på en grej jag är jävligt bra på:
UKULELE! Är även hyfsat bra på att sjunga olika variationer och stämmor på ”varmkorv boogie”. Det går bra nu....det går bra nu...
Det hade jag inte tänkt på, att bygga bastu är också som att bada bastu - man svettas lika mycketKom igång med bastubygget igår, för det kändes tydligen som ett lagom göra nu när sommarhettan återvänt
Reglade upp och brädslog väggen som skulle byggas och idag har jag kapat och lagt nytt golv, samt byggt stommarna för lavarna. Svettas floder och hinkar ohemula mängder vätska, men sååå värt det när det väl är klart
Ah ok. Jag var så himla trött igår så tänkte om jag missat något.Jag har skrivit det ett antal gånger nu, men att någon som inte känner mig berättar för mig hur jag tänker och vad jag gör. Någon skrev att jag "plågar mig själv", jag höll inte med och då berättade någon för mig att jag inte gör annat än att slå på mig själv och är min egen mobbare. Ingen lyssnar på mig när jag säger att det inte stämmer, för tydligen vet alla andra mer än mig om hur jag tänker och vad jag gör. Det gör mig väldigt ledsen.
Inte jag... men jag svettas ju egentligen aldrig
Jag har redan sagt flera gånger att JAG VET ATT DET INTE ÄR BRA, vad mer ska jag göra? JAG får inte tycka att jag är dum i huvudet som håller på såhär men NI får berätta för mig att jag inte gör annat än slår på mig själv? Hur är det rimligt?
Det spelar ju ingen roll vad jag gör så kan jag inte göra rätt oavsett. Försvarar jag mig så är det ätstörningen som pratar, tycker jag att det jag gör är idiotiskt så är det också fel. HUR gör jag rätt i det läget?
Kan aldrig ha för mycket, vet aldrig framtida behov.
Får nog bli något sådant eller kanske inte riktigt såå mycket, eller ja någon SSD (telefon ville skriva SAS, vet inte om jag behöver dom i) i helt klart. Eller två. Eller...