Hur dricker ni med munskydd.... ??
Vi drar ner munskyddet och tar en sipp och upp med det igen. Utomhus. 6 foot fran varandra. Borde vara hyfsat safe och atminstone folja var guvernors regler.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur dricker ni med munskydd.... ??
Ja.Praktiskt!
Jag har ofta nästan -30 i frysen iofs.. (Vill ha -20, men då larmar frysen och håller inte kallt. Blev så när jag frostat av sist, och hv tycker att det är okej eftersom den håller kallt när jag drog ner tempen lite.) Men de som "exploderade" var glasflaskor, så jag blev inte förvånad över att det hände när jag glömde att jag lagt in dem. PET-flaskor har jag inte lyckats frysa helt (bara halvt!) .
Ta det för vad det är istället. Omtanke eftersom du inte verkar må bra.Det där stämmer inte, jag gör mycket annat än "slår på mig själv" och inte är jag min egen mobbare heller. Däremot luftar jag mina negativa tankar om mig själv ibland men om det ger kritik och påhopp om att jag "inte gör annat än att slår på mig själv" så ska jag självklart sluta lufta sånt här.
Hade planerat för och spela spel ikväll med exet. Men så fick hans dator för sig och uppdatera sig precis innan vi skulle börja. Nu väntar jag på att han ska höra av sig om att den är färdig. Förhoppningsvis blir det inte för sent...
Ta det för vad det är istället. Omtanke eftersom du inte verkar må bra.
I väntan passar jag på och rensa hårddisken på datorn. Tömde papperskorgen och vips gick jag från 12 GB till 56 GB ledigt. Ska nog börja tömma den oftare.
Frågan är var jag ska fortsätta nu, i jakten på dom försvunna GBen...
Fast det du skriver här är inte bara negativa tankar, det är ord från en ätstörd sjuk hjärna. Snälla, sök hjälp för det! ❤Nej, jag tänker inte ta att nån annan som inte känner mig berättar för mig hur jag tänker och vad jag gör (vad jag gör fel), när det dessutom inte är sant och ramas in med nedlåtande "jösses". Sen om personen vill kalla det omtanke eller nåt annat struntar jag faktiskt i. Jag tycker nog att jag vet bättre än @tanten om vad jag gör och vad som händer i min hjärna.
En SSD kanske?Tror jag behöver en till HDD. Eller rensa ur Steam lite. 580 GB låg visst spelmappen på.
Så får nog hitta på något annat att göra så länge ikväll. Äta glass känns som en bra idé.
Fast det du skriver här är inte bara negativa tankar, det är ord från en ätstörd sjuk hjärna. Snälla, sök hjälp för det! ❤
Det är dock det du visar här. Du behöver professionell hjälp nu.Det kan jag ta och är medveten om, det är inte det jag säger emot. Det jag lackar ur på är att nån som mig veterligen inte känner mig tycker sig kunna berätta för mig att jag minsann inte gör annat än att slår på mig själv och är min egen mobbare. DET är inte sant.