Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Praktiskt!

Jag har ofta nästan -30 i frysen iofs.. (Vill ha -20, men då larmar frysen och håller inte kallt. Blev så när jag frostat av sist, och hv tycker att det är okej eftersom den håller kallt när jag drog ner tempen lite.) Men de som "exploderade" var glasflaskor, så jag blev inte förvånad över att det hände när jag glömde att jag lagt in dem. PET-flaskor har jag inte lyckats frysa helt (bara halvt!) :angel: .
Ja.
Både Pet, glas och burkläsk
 
2 av de citron ancitrus jag köpte på juli träffen
20200808_195001.webp
 
Det där stämmer inte, jag gör mycket annat än "slår på mig själv" och inte är jag min egen mobbare heller. Däremot luftar jag mina negativa tankar om mig själv ibland men om det ger kritik och påhopp om att jag "inte gör annat än att slår på mig själv" så ska jag självklart sluta lufta sånt här.
Ta det för vad det är istället. Omtanke eftersom du inte verkar må bra.
 
Hade planerat för och spela spel ikväll med exet. Men så fick hans dator för sig och uppdatera sig precis innan vi skulle börja. Nu väntar jag på att han ska höra av sig om att den är färdig. Förhoppningsvis blir det inte för sent...

I väntan passar jag på och rensa hårddisken på datorn. Tömde papperskorgen och vips gick jag från 12 GB till 56 GB ledigt. Ska nog börja tömma den oftare. :angel:

Frågan är var jag ska fortsätta nu, i jakten på dom försvunna GBen...
 
Ta det för vad det är istället. Omtanke eftersom du inte verkar må bra.

Nej, jag tänker inte ta att nån annan som inte känner mig berättar för mig hur jag tänker och vad jag gör (vad jag gör fel), när det dessutom inte är sant och ramas in med nedlåtande "jösses". Sen om personen vill kalla det omtanke eller nåt annat struntar jag faktiskt i. Jag tycker nog att jag vet bättre än @tanten om vad jag gör och vad som händer i min hjärna.
 
I väntan passar jag på och rensa hårddisken på datorn. Tömde papperskorgen och vips gick jag från 12 GB till 56 GB ledigt. Ska nog börja tömma den oftare. :angel:

Frågan är var jag ska fortsätta nu, i jakten på dom försvunna GBen...

Tror jag behöver en till HDD. Eller rensa ur Steam lite. 580 GB låg visst spelmappen på. :p

Så får nog hitta på något annat att göra så länge ikväll. Äta glass känns som en bra idé.
 
Nej, jag tänker inte ta att nån annan som inte känner mig berättar för mig hur jag tänker och vad jag gör (vad jag gör fel), när det dessutom inte är sant och ramas in med nedlåtande "jösses". Sen om personen vill kalla det omtanke eller nåt annat struntar jag faktiskt i. Jag tycker nog att jag vet bättre än @tanten om vad jag gör och vad som händer i min hjärna.
Fast det du skriver här är inte bara negativa tankar, det är ord från en ätstörd sjuk hjärna. Snälla, sök hjälp för det! ❤
 
Fast det du skriver här är inte bara negativa tankar, det är ord från en ätstörd sjuk hjärna. Snälla, sök hjälp för det! ❤

Det kan jag ta och är medveten om, det är inte det jag säger emot. Det jag lackar ur på är att nån som mig veterligen inte känner mig tycker sig kunna berätta för mig att jag minsann inte gör annat än att slår på mig själv och är min egen mobbare. DET är inte sant.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 429
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 170
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp