Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asgarvade när jag såg det här: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WbQPEK/har-jagar-mannen-den-svinaktiga-tjuven--helt-naken
Nu tror jag att näsblodet har slutat för den här gången, men jag har lite hjärtklappning och yrsel Men det är väl mer sannolikt att det är för att jag stressat upp mig osv än att det är nåt allvarligt fel?
Ska iväg och bada med hundarna (de, inte jag) och sen till stallet, med planen att åtminstone hästen ska röra på sig. Kommer alltså vara iväg och i rörelse ett tag. Jag tänkte därför att jag skulle äta två skivor knäckebröd med ost och ett glas juice, så jag orkar och inte blir svim-nödig när jag är ute med hästen osv. Åt det och nu känner jag mig äcklig och tjock och irriterad på allt och alla och ledsen och allmänt jätte-blä Tänker "jag borde inte ha" samtidigt som jag på ett sätt VET att jo det borde jag visst det. Fast det känns så sjukt onödigt och dumt och idiotiskt. Och så mest av allt blir jag besviken på mig själv för att jag är såhär jävla dum hela tiden