athena_arabians
Trådstartare
Har just dragit igång briketterna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har OD på hockey and somnade åtta i morse är helt död.
Om man ändå ska ODa så kan man lika gärna göra det på en drog man blir lycklig av.
Men alltså du. Du måste ta hjälp med ditt sätt att plåga dig själv...Det är inte alls bra! .
Vadå? När du äter två knäckebröd?Jag tycker inte att jag "plågar mig själv", men nä jag vet att det inte är bra. Det är det som gör mig så irriterad, jag ska t.ex. iväg och hoppa med hästen tisdag och onsdag kommande vecka och det blir ju inte bra när jag håller på såhär
Inte plågar dig själv? Jösses.Jag tycker inte att jag "plågar mig själv", men nä jag vet att det inte är bra. Det är det som gör mig så irriterad, jag ska t.ex. iväg och hoppa med hästen tisdag och onsdag kommande vecka och det blir ju inte bra när jag håller på såhär
Inte plågar dig själv? Jösses.
Du gör inget annat än slår på dig själv. Du är din egen mobbare.
Jag har min läsk +vatten ute på balkongen, året runt. Visserligen under plädar. Bara några har sprängtsJapp, samma här. Julmustis och glas i halva frysen..
Hur dricker ni med munskydd.... ??Jag sitter i Husbussen och tar igen mig med min andra kopp kaffe for dagen. Det ar mulet och runt 20*C och hundarna och jag har redan varit ute en svang ... snart ar det dags for en tripp till innan vi tar bilen till en av sonerna (jag behover hjalp med min electronik igen ) for att senare komma tillbaka hit och sitta ute med en drink och goda vanner. (6 foot mellan alla och munskydd ar vad som galler)
Jag har min läsk +vatten ute på balkongen, året runt. Visserligen under plädar. Bara några har sprängts