Vad gör vi? Del CXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Hade gÀrna fÄtt vara lite svalare hÀr ocksÄ.
HĂ€r med, pust!

5451DA51-CD5A-4FE1-AD64-0691AFAE593C.webp

NÀÀ nÀÀ nÀÀ nÀÀ :p

Uff, mer Àn komfortvÀrme hÀr, SMHI sÀger 29 och det stÀmmer nog... hÀstarna fÄr stÄ och koppla av i stallet över dagen nÀr det Àr sÄ hÀr, dÀr Àr svalt och skönt och inte en massa trista insekter. Jag hade ett antal trÀdgÄrdsprojekt pÄ todo-listan men det fÄr bli vad som hinns med i kvÀll.

Göra nÄgot i vÀxthuset, typ röja upp i tomatdjungeln, gÄr fetbort för dÀr Àr det rÀtt mycket mer Àn 29 Àven med dörrar och takfönster vidöppna. Vattna ser ut att bli min maxprestation fram till kl 18 i alla fall.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

• LĂ„st
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag frÄn thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 570
  • LĂ„st
Tjatter Jag funderar pÄ vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta rÀkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 034
Senast: Noxos
·
Mat Vi ska Àta middag i veckan i nÀrheten av Mellerud, var kan man gÄ dÄ? Riktigt bra prioriteras, nÄn mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
474
Senast: athena
·
Tjatter Mina syskonbarn ska fÄ ett besök pÄ Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp kÀnns jÀtte trÄkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • AkvarietrĂ„den V