Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta hand om dig själv! :heart

Jag tar hand om mig men min diabetes verkar inte vilja samarbeta. Vaknade med skyhögt socker och det vill inte släppa. Vete tusan vad jag ska ta mig till. Vågar inte ta mer insulin har redan tagit mer än 4 dubbla korttidsverkande doser vad jag tar per dygn och det gjorde en liten, liten tendens till att gå ner och nu har det gått upp igen.
Kollat insulinet, bytt insulinet, bytt stickställe WTF liksom.
Screenshot_20200806-115122_One UI Home.webp
 
Nej köpte den från k***fri och de är ju lagom intresserade av att laga de vill bara sälja nytt :meh:
Men alltså det går ju att montera av medarna och sen på något vis antingen svetsa dit bredare medar eller en hjulkonstruktion ska bara hitta någon med svets lite påhittighet och framförallt tid :crazy:
De flesta händiga människor har ju fullt med egna maskiner att laga
Jag vill inte bara laga jag vill modifiera den :p

Särbon har haft lite med dem att göra också. Han är heller inte imponerad :meh:
 
Jag tar hand om mig men min diabetes verkar inte vilja samarbeta. Vaknade med skyhögt socker och det vill inte släppa. Vete tusan vad jag ska ta mig till. Vågar inte ta mer insulin har redan tagit mer än 4 dubbla korttidsverkande doser vad jag tar per dygn och det gjorde en liten, liten tendens till att gå ner och nu har det gått upp igen.
Kollat insulinet, bytt insulinet, bytt stickställe WTF liksom.Visa bifogad fil 55278
Men skärp sig kroppen!

Du kan få av mig. Jag äter godis, glass och druvsocker med mjölk mest hela tiden. Min kropp har bestämt sig för att den knappt behöver något insulin alls.

Är de i maskopi för att djävlas tro?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 401
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 153
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp