Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta hand om dig själv! :heart

Jag tar hand om mig men min diabetes verkar inte vilja samarbeta. Vaknade med skyhögt socker och det vill inte släppa. Vete tusan vad jag ska ta mig till. Vågar inte ta mer insulin har redan tagit mer än 4 dubbla korttidsverkande doser vad jag tar per dygn och det gjorde en liten, liten tendens till att gå ner och nu har det gått upp igen.
Kollat insulinet, bytt insulinet, bytt stickställe WTF liksom.
Screenshot_20200806-115122_One UI Home.webp

Nej köpte den från k***fri och de är ju lagom intresserade av att laga de vill bara sälja nytt :meh:
Men alltså det går ju att montera av medarna och sen på något vis antingen svetsa dit bredare medar eller en hjulkonstruktion ska bara hitta någon med svets lite påhittighet och framförallt tid :crazy:
De flesta händiga människor har ju fullt med egna maskiner att laga
Jag vill inte bara laga jag vill modifiera den :p

Särbon har haft lite med dem att göra också. Han är heller inte imponerad :meh:

Jag tar hand om mig men min diabetes verkar inte vilja samarbeta. Vaknade med skyhögt socker och det vill inte släppa. Vete tusan vad jag ska ta mig till. Vågar inte ta mer insulin har redan tagit mer än 4 dubbla korttidsverkande doser vad jag tar per dygn och det gjorde en liten, liten tendens till att gå ner och nu har det gått upp igen.
Kollat insulinet, bytt insulinet, bytt stickställe WTF liksom.Visa bifogad fil 55278
Men skärp sig kroppen!

Du kan få av mig. Jag äter godis, glass och druvsocker med mjölk mest hela tiden. Min kropp har bestämt sig för att den knappt behöver något insulin alls.

Är de i maskopi för att djävlas tro?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
90 91 92
Svar
1 825
· Visningar
49 304
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
67 027
Senast: Noxos
·
Mat Vi ska äta middag i veckan i närheten av Mellerud, var kan man gå då? Riktigt bra prioriteras, nån mil hit el dit spelar ingen roll :)
Svar
10
· Visningar
472
Senast: athena
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka