Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Japp, bäst var gänget som släppte ut ett gäng värphöns i skogen och deklarerade att de hade återgått till det vilda eftersom de inte längre kom och åt där de hade lagt ut mat. Om man nu räknar "blivit uppätna av räven" till att återgå till det vilda så visst...

Eller när de släpper ut minkar... idiotjävlarna har iaf inte läst biologi eftersom de inte fattar vad som händer med ekosystemet när man gör något sådant 🤬
 
Beställde nya namnlappar att märka kläder och skor med till ungarna nu inför nya terminen och dom valde själv figurer som skulle vara bredvid namnet. Yngsta tog en enhörning och äldsta en melon. Jag försökte få någon av dom att ta den glada bajskorven men ingen av dom nappade på det :cautious: Är jag barnsligare än mina ungar eller har jag bara sämre humor? 😂
 
Ni har inte någon traktorcentral/maskincentral i närheten som kan förmedla kontakt med reparatör?
Nej köpte den från k***fri och de är ju lagom intresserade av att laga de vill bara sälja nytt :meh:
Men alltså det går ju att montera av medarna och sen på något vis antingen svetsa dit bredare medar eller en hjulkonstruktion ska bara hitta någon med svets lite påhittighet och framförallt tid :crazy:
De flesta händiga människor har ju fullt med egna maskiner att laga
Jag vill inte bara laga jag vill modifiera den :p
 
Det har skett ett mord... Det var Mineur, i sovrummet, med högerarmen (eller om det möjligen var vänsterarmen).

Vaknade med resterna av en spindel utsmetad på lakanet på min sida av sängen. För att vara en som lider av mild spindelfobi har jag ändå hanterat det bra tycker jag, jag skrek inte en enda gång! Mår dock lite illa om jag låter mig tänka på det för mycket... :wtf:

Blir det regn imorgon kan ni alltså skylla på mig!
 
Ni har inte någon traktorcentral/maskincentral i närheten som kan förmedla kontakt med reparatör?
För övrigt den enda maskincentral vi har har ofta inställningen ”nä det går inte” de är tråkiga och dyra :meh:
Sist jag skulle reparera något så skulle det absolut inte gå Nehe sa jag då tar jag väl hem delen igen men ja jo då skulle de försöka men det var ju så omständigt och jobbigt och besvärligt så jag ville spy på dom :wtf: Service vad är det liksom:meh:
 
För övrigt den enda maskincentral vi har har ofta inställningen ”nä det går inte” de är tråkiga och dyra :meh:
Sist jag skulle reparera något så skulle det absolut inte gå Nehe sa jag då tar jag väl hem delen igen men ja jo då skulle de försöka men det var ju så omständigt och jobbigt och besvärligt så jag ville spy på dom :wtf: Service vad är det liksom:meh:
Himla trist, här omkring finns det en hel del "bysmeder" som är duktiga på att hitta lösningar på de mest konstiga problem. Även om de har fullt upp så kan de säga om det är möjligt och när de har tid att göra något.
 
Himla trist, här omkring finns det en hel del "bysmeder" som är duktiga på att hitta lösningar på de mest konstiga problem. Även om de har fullt upp så kan de säga om det är möjligt och när de har tid att göra något.
Jo men jag har förhoppningar om att hitta någon jag har några jag ska fråga längre fram just nu är de nog upptagna dessutom är det värmebölja
 
Har funnit lite inspo. Eller har läst tillräckligt mycket av kurslitteraturen för att komma igång med skrivandet. Det finns hopp, är inte ens väldigt missnöjd med vad jag skrivit :) Har börjat få platsbrist, det är för mig ett gott tecken :D
 
Jag har inventerat nycklar till skåp (vi fick nyligen denna uppgift, det har tydligen varit kaos innan)
Hivade precis allt som låg kvar i skåpen. Förutom 7 oöppnade blöjpaket. Funderar på om jag ska orka donera dem... men vart?

För övrigt var två skåp fullproppade med takpapp. Så om någon vill ha massa takpapp kan de hämta här :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 401
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 153
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 998
Senast: hundtant
·
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
355
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp