Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni har inte någon traktorcentral/maskincentral i närheten som kan förmedla kontakt med reparatör?Behöver fixa min betesputs, helst få på hjul istället men just nu vet jag inte var jag ska vända mig. Jag få fråga runt lite för de där förbaskade medarna river sönder betet speciellt den ena som är trasig
Japp, bäst var gänget som släppte ut ett gäng värphöns i skogen och deklarerade att de hade återgått till det vilda eftersom de inte längre kom och åt där de hade lagt ut mat. Om man nu räknar "blivit uppätna av räven" till att återgå till det vilda så visst...
Nej köpte den från k***fri och de är ju lagom intresserade av att laga de vill bara sälja nyttNi har inte någon traktorcentral/maskincentral i närheten som kan förmedla kontakt med reparatör?
För övrigt den enda maskincentral vi har har ofta inställningen ”nä det går inte” de är tråkiga och dyraNi har inte någon traktorcentral/maskincentral i närheten som kan förmedla kontakt med reparatör?
Himla trist, här omkring finns det en hel del "bysmeder" som är duktiga på att hitta lösningar på de mest konstiga problem. Även om de har fullt upp så kan de säga om det är möjligt och när de har tid att göra något.För övrigt den enda maskincentral vi har har ofta inställningen ”nä det går inte” de är tråkiga och dyra
Sist jag skulle reparera något så skulle det absolut inte gå Nehe sa jag då tar jag väl hem delen igen men ja jo då skulle de försöka men det var ju så omständigt och jobbigt och besvärligt så jag ville spy på dom Service vad är det liksom
Jo men jag har förhoppningar om att hitta någon jag har några jag ska fråga längre fram just nu är de nog upptagna dessutom är det värmeböljaHimla trist, här omkring finns det en hel del "bysmeder" som är duktiga på att hitta lösningar på de mest konstiga problem. Även om de har fullt upp så kan de säga om det är möjligt och när de har tid att göra något.
Ja, men just denna var inte en guldhästDet är det som är så roligt med dessa guldhästar; vad de kan variera i storlek . Det är väldigt nyttigt att rida andra/nya hästar ibland .